Ar galima numesti svorio ir valgyti cukrų?

ar galima numesti svorio ir valgyti cukrų?

Lietuvos sveikatos mokslų universiteto profesorius Alvydas Unikauskas sako, kad maistas — pats geriausias vaistas.

Kuo rečiau valgome, tuo geriau Profesorius atkreipia dėmesį, jog mes visi turime daug įsitikinimų, kuriuos suformuoja tėvai, informavimo priemonės, aplinkiniai. Vienas tokių — manymas, kad kuo daugiau kartų per dieną valgysime, tuo greitesnė taps mūsų medžiagų apykaita.

Kas vyksta pavalgius įvairaus maisto? Tam, kad organizmas pradėtų deginti riebalus, turi praeiti nemažai laiko po valgio.

Svoris neaugs ir pavyks numesti kilogramų tik tuo atveju, jeigu energijai bus pradėtos naudoti mūsų riebalų atsargos, kurių turime sukaupę.

Skubantiems

Ar visi saldumynai kenksmingi? Dar vienas mitas, kurį A. Unikauskas bando išsklaidyti — bet koks cukrus yra blogas. Nežiūrint į kalorijas, medus yra naudingas, nes jame yra amino rūgščių, fosforo, kalio, mangano Be to, ar galima numesti svorio ir valgyti cukrų? cukrų yra saldesnis.

ar galima numesti svorio ir valgyti cukrų? nanotechnologijų lieknėjimas

Tad neteisinga būtų tvirtinti, kad medus yra blogybė. Kenksmingas — tik perdirbtas cukrus. Jis daro įtaką insulino išsiskyrimui, kas gali nulemti diabeto atsiradimą, širdies ir kraujagyslių ligas, taip pat kasos vėžį. O natūralus cukrus gali suteikti naudos.

  • Nuimkite riebalų pagalvėlę
  • Svorio metimas ir laikas, kurį valgote
  • Kaunietės pasišovė gyventi be cukraus: pokyčiai nustebino jas pačias

Jei vietoj cukraus naudojate dirbtinius saldiklius, A. Unikauskas pataria tučtuojau atsisakyti šio blogo įpročio. Rafinuotą cukrų keiskite kokosų cukrumi, stevija, datulėmis, medumi.

Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio

Papildai neatstos natūralaus maisto Neretai nesubalansuotą mitybą žmonės bando kompensuoti maisto papildais. Didžiąją dalį organizmui reikalingų elementų turime gauti iš natūralaus neperdirbto maisto, kuriame gausu maistinių medžiagų. Mūsų kūnas per daugybę metų yra prisitaikęs virškinti maistą ir gauti iš jo tai, ko mums reikia.

Reikalingi elementai organizmui turi būti atpažįstami. Kai kurie, didelėmis dozėmis vartojami vitaminai ir papildai gali sukelti šalutinį poveikį ir net ligas. Maistinės medžiagos, gaunamos tiesiai iš maisto, įsisavinamos geriau. Papildai negali atstoti visaverčio maisto, tačiau taip pat klaidinga būtų sakyti, kad jie visiškai neefektyvūs. Skaičiuoti kalorijas ar ne?

Nuorodos kopijavimas

Nuo seno žmonėms įdiegta tiesa — kiek kalorijų suvalgome, tiek ir turime sudeginti. Svarbiausia — ne kalorijos, o maisto kokybė, juk šokoladiniame batonėlyje gali būti tiek pat kalorijų, kiek ir brokolyje.

Maistine prasme juk tai nėra lygiaverčiai produktai. Pasak A.

Unikausko, vis dar daugybė žmonių mano, kad dėmesį kreipiant tik į suvartotų ir sudegintų kalorijų skaičių galima pasiekti trokštamų rezultatų. Todėl geriausias būdas numesti svorio, pasak A.

Unikausko, — sumažinti angliavandenių, ypač perdirbtų kiekį bei įtraukti sveikuosius riebalus į savo racioną. Taip pat darykite didesnę pertrauką tarp valgymų ir svoris natūraliai kris.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį. Jeigu paskirsi laiko ištyrinėti pastarojo amžiaus mokslinius tyrimus, susijusius su kūno svorio manipuliacija svorio metimas ar svorio auginimasrasi, jog visi vieningai sutinka su aukščiau minėtomis sąlygomis svorio kontrolei.

Todėl dieną per savaitę gerkite tik vandenį, kas padės ne tik numesti svorio, jaustis geriau, bet ir atjaunėti. Sotieji riebalai — reikalingi Pastaruoju laikmečiu ypač gajus mitas, jog sotieji riebalai yra kenksmingi sveikatai.

Tačiau mokslininkai atskleidė, jog požiūris į mažai riebalų turinčią dietą kaip naudingą sveikatai, yra neteisingas.

Kiek kūno riebalų praranda per savaitę šeštajame dešimtmetyje paaiškėjo, kad koronarinės širdies ligos kaltininkas — cukrus, faktas buvo nuslėptas ir visa kaltė dėl minėtos ligos tada buvo suversta sotiesiems riebalams.

Žmonėms, kenčiantiems nuo antsvorio, patariama daryti begales dalykų, nepagrįstų jokiais moksliniais įrodymais. Tačiau, metams bėgant, mokslininkai atrado keliasdešimt pasitvirtinusių ir tyrimais grįstų strategijų, kaip numesti svorio. Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio Mažinkite pridėtinio cukraus suvartojimą Pridėtinis cukrus yra vienas blogiausių šiuolaikinės dietos ingredientų, ir dauguma žmonių jo suvartoja ganėtinai per daug.

Nors jie iš tiesų yra naudingi ir būtini organizmo funkcijoms. Jau daugelis žino, kad kenksmingi — hidrinti riebalai.

ar galima numesti svorio ir valgyti cukrų? lieknėjimo laikas

Pastarieji sutrikdo omega riebalų rūgščių balansą, kas sukelia uždegiminius procesus, imunines ligas bei vėžį. Unikausko teigimu, kepimui tinka kokosų aliejus, taip pat lydytas sviestas.

Patikimiausia svorį mesti pamažu, kontroliuojant dielotogui. Bendrų patarimų, kaip sulieknėti, galima pasiskaityti internete. O lieknėjimo, prižiūrint dietologui, esmė ta, kad vienodų mitybos planų nebus — kiekvienam vis kitoks. Mitybos plano esmė — valgymų laikas ir maisto kiekis.

Juos naudodami greičiau numesime svorio, nes šiuose riebaluose esančios rūgščių grandinės padeda skaidyti kitus organizme esančius riebalus. O šaltus patiekalus gardinkite alyvuogių bei kitais nerafinuotais šalto spaudimo aliejais.

ar galima numesti svorio ir valgyti cukrų? dugno svorio metimo patarimai

Verta skaityti!

Svarbi informacija