Ar melatoninas padeda numesti svorio,

ar melatoninas padeda numesti svorio
Taigi štai kokius naujus įpročius vertėtų išsiugdyti: Miegokite nuogi Tyrimai parodė, kad miegant nuogiems naktį sparčiau deginami riebalai. Taip yra ne dėl galimybės naktį pabusti ir užsiimti tam tikros rūšies sportu seksuo todėl, kad miegant nuogam spartėja medžiagų apykaita. Jei naktį šalta, organizmas gamina riebalus, kad sušildytų kūną.

Tačiau tik retas iš mūsų sportuoja kasdien, bet miega visi kiekvieną naktį. Štai keletas dalykų.

  1. Miegas: 5 praktiški patarimai jam pagerinti - ebareket.lt
  2. Naujienos - Fitnie Academy
  3. Sudeginti paskutinius riebalus
  4. Ten taip jauku ir saugu.
  5. 20 patarimų, kaip pertvarkyti namus, kad kristų svoris | ebareket.lt

Rekomenduojama prieš miegą išgerti baltyminio kokteilio, kuriame yra maždaug 30 g baltymų, prieš miegą. Tyrimai parodė, kad tai padeda padidinti kalorijų kiekį, kurios bus sudeginamos miegant.

ar melatoninas padeda numesti svorio

Baltymai taip pat padeda atsinaujinti raumenims ir, kuo daugiau raumenų turite, tuo daugiau kalorijų ar melatoninas padeda numesti svorio nakties poilsio metu. Prieš miegą daug neprisivalgyti.

Vengti didelių maisto porcijų prieš miegą. Miego metu mūsų smegenys išskiria augimo hormoną. Valgant vėlai, augimo hormonas maistą kaupia kaip kūno riebalus, o ne naudoja kaip energijos šaltinį. Vengti alkoholio. Alkoholio vartojimas prieš miegą priverčia organizmą skaidyti alkoholį miego metu, todėl tampa sunkiau pereiti prie greitų akių judesių REM miego fazės, kai kalorijų sudeginama daugiausiai. Vakarieniaujant išgerti taurę raudonojo vyno nėra taip blogai, kaip vartoti alkoholį, likus mažiau nei trims valandoms iki miego.

ar melatoninas padeda numesti svorio

Susikurti miegui tinkančią aplinką. Visi sutinka, kaip svarbu miegoti pakankamai kiekvieną naktį, tačiau įtempta dienotvarkė, filmai, mobilieji telefonai suryja mūsų laiką, todėl vėl ir vėl nueiname miegoti per vėlai.

ar melatoninas padeda numesti svorio

Miegant kas naktį po 7 — 8 valandas padedama organizmui deginti riebalus. Vengti sportuoti prieš miegą.

Per pastarąjį dešimtmetį buvo įsitikinta miego svarba. Nepaisant to, jog miegas yra ypatingai svarbus gerai savijautai, daugelis žmonių užmiršta gerinti miego kokybę ir skiria dėmesį tik sveikai mitybai, treniruotėmis ar papildams. Žmogus be maisto gali ištverti kelias savaites ar net mėnesius, tačiau nemiegojęs dvi savaites žmogus mirtų pasaulio rekordas be miego — 11 parų. Jei nežinote, kaip pagerinti miego kokybę, tuomet skaitykite straipsnį toliau ir pasinaudokite 5 veiksmingais patarimais, kurie padės pagerinti fizinę būklę, sveikatą ir net numesti svorio!

Mankšta pažadina organizmą, todėl gali būti sunku gerai išsimiegoti. Rekomenduojama sportą perkelti į rytą.

Nauji patarimai padės lieknėti miegant

Tada ji suteiks energijos ir žvalumo visai dienai. Tačiau jeigu dėl kokios nors priežasties negalite to daryti rytais, bent jau stenkitės sportuoti, likus ne mažiau nei 4 valandoms iki miego. Išjungti visus elektros prietaisus miegamajame.

Harvardo universiteto tyrimai parodė, kad trumpųjų bangų mėlyna šviesa, kurią skleidžia nešiojamieji kompiuteriai ir mobilieji telefonai, sutrikdo melatonino, hormono, padedančio užmigti, gamybą. Kitas tyrimas, atliktas Singapūre, parodė, kad ilgai žiūrint televizorių, kraujyje padaugėja trigliceridų siejami su diabetu ir sumažėja adiponektino lygis baltymas, kuris reguliuoja gliukozės lygį ir riebalų rūgščių skaidymąsi organizme.

Sumažinti šilumą miegamajame. Miegojimas šiek tiek vėsesnėje patalpoje sustiprina rudųjų riebalinių audinių saugojimo efektyvumą. Šie riebalai, saugomi pilvo srityje, padeda mums sušilti.

Niekaip negalite numesti svorio? Štai kas trukdo

Miegoti visiškoje tamsoje. Miegoti nuogiems.

ar melatoninas padeda numesti svorio

Nors skamba šiek tiek keista, bet miegoti nuogiems, pasirodo, gali būti naudinga. Kai kūnas yra vėsus, pagreitėja riebalų deginimo procesai. Kai miegant kūnas šiek tiek šąla, organizme padaugėja gerųjų riebalų, kurie padeda deginti kalorijas.

Prasta miego kokybė sukelia staigius bei neigiamus padarinius organizmo hormonams, fiziniam pajėgumui bei smegenų funkcijai. Be to, prastas miegas gali sąlygoti svorio prieaugį bei įvairių ligų riziką. Kita vertus, geras miegas gali padėti suvartoti mažiau kalorijų, treniruotis efektyviau bei tiesiog būti sveikesniam.

Jūsų komentaras Komentarų nėra.

Svarbi informacija