Dalia numesti svorio

Kaip numesti svorio?

Tačiau dietinis maistas dažniausiai nekelia nei sotumo jausmo, nei pasitenkinimo valgant. Štai kodėl dietologai sako, kad svarbu vartoti daugiau daržovių, grūdų, riešutų ir kitų maisto produktų, kuriuose pilna skaidulų, baltymų ir kitų svorį numesti padėsiančių maistinių medžiagų.

dalia numesti svorio

Šie maisto produktai padės išvengti nuolatinio alkio jausmo ir leis mėgautis maistu, tuo pat metu atsikratant nereikalingų kilogramų: Brokoliai Skaidulos — viena svarbiausių maistinių medžiagų sulieknėti norinčio žmogaus dietoje. Moterims rekomenduojama norma yra tarp 25 ir 30 g.

Ši daržovė jų turi net 16 dalia numesti svorio Jei nemėgstate valgyti vienų brokolių, drąsiai galite jais paskaninti kitus patiekalus: salotas, troškinius ar makaronus.

Kaip numesti svorio? | Kalorijų skaičiuoklė

Braškės Braškės — ne tik nepaprastai skanios, tačiau ir labai naudingos uogos. Jose yra gausu flavonoidų, kurie padeda išvengti svorio padidėjimo.

Remiantis statistika, nutukusių ir turinčių antsvorį žmonių Lietuvoje yra apie 60 proc. Gydytoja sako, kad tai parodo, jog tinkamo būdo ir metodo numesti svorį žmonės tikriausiai vis dar nesuranda.

Braškės naudingos ne tik šviežios, bet ir šaldytos, tad pasirodžius šaltesniems orams nebijokite jų rinktis, nes didžioji dalis naudingų medžiagų išlieka ir užšaldžius braškes. Valgydami agurkus kaip kasdienį užkandį jausitės sotūs ir nesinorės valgyti taip dažnai. Mėlynės Kaip ir braškės, mėlynės taip pat padeda atsikratyti nereikalingo svorio, nes jose yra daug antocianinų.

dalia numesti svorio

Sutrinkite saują mėlynių ir paskaninkite avižinę košę arba suplakite į baltymų kokteilį. Avižiniai dribsniai Daug skaidulų turintys grūdai yra idealus rytinis valgis kiekvienam, norinčiam numesti keletą kilogramų.

Ją lemia keletas esminių faktorių: dienos ilgėja, nelepina saulės šviesa, dėl to ima trukti vitamino D, o tada subjūra nuotaika, kurią bandome pataisyti valgydami riebesnį maistą šiltai įsitaisę lovoje, numojame ranka į fizinę veiklą, o kur dar švenčių maratonas, išmušantis iš ritmo. Koją kiša riebus maistas ir fizinės veiklos stoka Šaltuoju metų laiku norisi kaloringesnio maisto tam, kad organizmas turėtų daugiau atsargų palaikyti kūno temperatūrą ir būtent riebalais gausus maistas suteikia daugiausiai energijos, tačiau, anot specialistų, itin dažna klaida lemianti svorio didėjimą — netinkamų riebalų pasirinkimas.

Norėdami sumažinti kalorijų perteklių, venkite greitai paruošiamų košių. Pilno grūdo avižas virkite vandenyje paskanindami pienu ir uogomis. Riešutai Riešutai — labai naudingas ir maistingas produktas, tačiau labai svarbu nepamiršti jausti saiką.

Baltymus gaunant iš riešutų, o ne gyvulinių produktų, priaugama daug mažiau svorio.

dalia numesti svorio

Apsvarstykite riešutus kaip užkandį nedidelėmis porcijomis. Rekomenduojame: žemės riešutus, migdolus, lazdyno riešutus, pistacijomas ir graikinius riešutus. Kriaušės Puikus ginklas kovoje su alkiu. Viena kriaušė turi tik kalorijas, tačiau yra pilna skaidulų, kurios leis pajusti sotumo jausmą.

dalia numesti svorio

Pupelės Nesvarbu, kokias pupeles valgote, ar tai būtų žalios, juodos, raudonos ar baltos spalvos. Be to, tai yra lengvas baltymų suvartojimo būdas, padedantis atsisakyti greito maisto potraukio. Grybai Jei dar nepamėgote grybų, dabar tam — pats laikas. Portobello grybas gali padėti numesti svorio dėl sugebėjimo reguliuoti cukraus kiekį kraujyje kuris gali padėti išvengti diabeto ir subalansuoti hormonus.

Grybai taip pat padeda didinti ištvermę ir taip sportuoti ilgesnį laiką.

Dalios lieknėjimas "iš smalsumo": pokyčiai veide ir laisvesni drabužiai

Vynuogės Vynuogės — puikus užkandis, ypač norint numesti svorio. Jei bandote atsispirti kaloringam desertui, suvalgykite saują vynuogių ir noras valgyti kelioliką kartų kaloringesnį desertą kaip mat praeis.

Ar pritūpimai padės numesti svorio?

Obuolys Tyrimuose nustatyta, kad dauguma žmonių negauna pakankamai skaidulų. Tačiau tai lengvai gali išspręsti vos vienas obuolys, suvalgytas per dieną! Tai atsilieps ir svorio pokyčiuose — kai organizmas yra aprūpintas reikalingomis naudingomis medžiagomis, svorio metimo procesas vyksta daug greičiau.

Kaip maitintis, kad šaltuoju metų laiku nepriaugtume svorio?

Saldžiosios bulvės Bulvės dažniausiai įtraukiamos į blogųjų produktų sąrašą, tačiau saldžios bulvės yra kitoks atvejis: mažai kas gali pasigirti esant tokiu skaidulų šaltiniu kaip saldžios bulvės. Taip pat, jos padeda ilgiau išlaikyti sotumo jausmą, nors vienoje bulvėje yra vos kalorijų. Svarbiausia galvoti, su kuo jas valgote: vietoj sūrio ar grietinės rinkitės naudingus įdarus — pupeles, pomidorus ar paprikas.

Salierai Kai kitą kartą norėsite traškaus užkandžio, vietoj bulvių traškučių rinkitės salierą! Ši daržovė iš esmės yra sudaryta tik iš vandens ir ląstelienos — dviejų dalykų, greitai pasotinančių organizmą. Dalia numesti svorio salierų turi tik 14 kalorijų, tuo tarpu bulvių traškučiai — Kaip padažą galite naudoti riešutų sviestą geriausia, jei ingridientų sąraše būtų tik žemės riešutai ir druska ar humusą.

dalia numesti svorio

Avinžirniai Lęšiai ir pupelės yra puikus maistas svorio metimui, tačiau avinžirniai taip pat turėtų atrasti vietą Jūsų spintelėse. Viename puodelyje avinžirnių yra 39 gramai baltymų, tai beveik atitinka rekomenduojamą dienos kiekį.

Ypač mėgstamas avinžirnių patiekalas yra humusas, tačiau juos galima paskaninti prieskoniais ir tiesiog kepti orkaitėje, arba kaip ingridientą naudoti kitų patiekalų gaminime.

dalia numesti svorio

Svarbi informacija