Kaip numesti svorio ir padidinti medžiagų apykaitą

kaip numesti svorio ir padidinti medžiagų apykaitą

KAIP NUMESTI SVORIO? 5 paslaptys iš Los Andželo grožio mokyklos…

Kuo vyresni tampame, tuo mūsų medžiagų apykaita tampa lėtesnė, būtent tai yra dažna svorio prieaugio priežastis sulaukus vyresnio amžiaus. Didesnė raumeninė masė naudoja daugiau kcal. Didesnė raumeninė masė - greitesnė medžiagų apykaita. Kuo vėsesnėje temperatūroje esame, tuo daugiau kcal energijos organizmas naudoja, jog išlaikytų tinkamą kūno temperatūrą. Kuo aktyvesnis esi, tuo daugiau kcal sudegini.

kaip numesti svorio ir padidinti medžiagų apykaitą

Didesnis aktyvumas - greitesnė medžiagų apykaita. Šaltas vanduo, būtent todėl, jog jis vėsina kūną, o jam sušildyti reikalinga papildoma energija, t.

Visiškai paprasta veikla, tokia kaip stovėjimas, vietoj sėdėjimo, gali padėti sudeginti ~ kcal daugiau per parą.

kaip numesti svorio ir padidinti medžiagų apykaitą

Tačiau šis produktas veiksmingas ne visiems, todėl reikėtų išbandyti ir įsitikinti ar jis veikia būtent JUMS. Didina riebalų panaudojimo energijai galimybę, pagreitina medžiagų apykaitą netgi kuriam laikui po fizinės veiklos. Aštraus maisto mėgėjams tai puiki žinia!

Štai keli paprasti patarimai, kurie padės paspartinti metabolizmą. Jei norite dar labiau paspartinti savo medžiagų apykaitą, į treniruotę įtraukite didesnio ir mažesnio intensyvumo pratimus. Intervalinės treniruotės — tai nebūtinai spartus bėgimas ar važiavimas dviračiu.

Aštrus maistas greitina medžiagų apykaitą. Tačiau pagreitėjimas nėra itin žymus, dėl to reikėtų atsižvelgti ir į kitus medžiagų apykaitos gerinimo būdus. Įrodyta, jog gali pagreitinti medžiagų apykaitą.

Kalorijų skaičiavimas ir poreikisMaisto medžiagos ir apykaita Medžiagų apykaita metabolizmas — tai procesas, kurio pagalba organizmas gamina ir naudoja energiją arba kalorijas visoms aktyvumo rūšims, pradedant maistinių medžiagų pasisavinimu ląstelėse ir baigiant maratono bėgimu. Pas kiekvieną iš mūsų yra tai, kas vadinama baziniu metaboliniu lygiu arba baziniu metabolizmu. Daugelio žmonių bazinį metabolizmą sudaro proc. Visos šios kalorijos panaudojamos per kvėpavimą, virškinimą, kraujotaką, imunines reakcijas ir audinių atstatomuosius procesus. Per 10 metų vyrai ir moterys nuo 20 iki 50 metų amžiaus vidutiniškai praranda nuo 2 iki 3 kg raumenų masės ir prideda tris kartus daugiau riebalų.

Taip pat ir padidinti kcal išnaudojimo kiekį, kadangi didėjant raumeninei masei, didėja ir kcal poreikis raumenims išlaikyti. Kitas svarbus privalumas, jog metant svorį, kuomet medžiagų apykaita lėtėja, raumeninė masė mažėja, būtent treniruotės su svoriais gali padėti išlaikyti raumeninę masę ir greitą medžiagų apykaitą.

kaip numesti svorio ir padidinti medžiagų apykaitą

Prasta miego kokybė gali įtakoti medžiagų apykaitos sulėtėjimą. Taip pat gali padidinti riebalinio sluoksnio prieaugio tikimybę bei įtakoti bendrą savijautą.

kaip numesti svorio ir padidinti medžiagų apykaitą

Svarbi informacija