Kaip priversti jūsų medžiagų apykaitą deginti riebalus

12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą - DELFI Gyvenimas

Reklama Turbūt visi žinome, kad kaloringas maistas ir fizinio aktyvumo trūkumas sukelia medžiagų apykaitos sutrikimus, kurie veda į nutukimą, rašo "Dailymail".

Daugeliui mūsų yra sunku išlaikyti sveiką kūno svorį, ne visada lengva suprasti, kaip skiriasi metabolizmo darbas ir efektyvumas.

Nuorodos kopijavimas

Kiekvienam žmogui organizmas reikalauja skirtingo energijos kiekio, reikalingo apdoroti suvartotam maistui ir gėrimams. Argi nebūtų nuostabu, jei tik valgydami maisto produktus, kurie padeda numesti svorio, iš tiesų sulieknėtume?

Nors tai skamba nelogiškai, galite nustebti, nes tokių maisto produktų tikrai yra. Tyrimai rodo, kad yra keletas maisto produktų, padedančių išlaikyti norimą svorį, pagreitinant medžiagų apykaitą, nes valgant naudojamas didelis energijos kiekis ir išskiriama šiluma.

Visas suvartojamas maistas pagreitina virškinamojo trakto raumenų darbą, naudojant energiją ir šilumą. Šis procesas vadinamas termogeneze.

Tačiau tam tikri maisto produktai sunaudoja daugiau energijos ir šilumos kai kūnas degina kalorijas. Kuo sunkiau maistas yra kaip priversti jūsų medžiagų apykaitą deginti riebalus, tuo daugiau organizmas turi sudeginti kalorijų, kol galės pasisavinti reikalingas maistines medžiagas. Termogenezės veikimas priklauso nuo maisto rūšies bei suvartoto kiekio.

eutirokso riebalų nuostoliai

Svorio netekimo programa gali būti patobulinta į savo mitybą įtraukiant žemiau išvardytų termogeninių maisto produktų. Svarbu atsiminti, kad rezultatai bus pasiekti tik laikantis subalansuotos mitybos. Štai aštuonių maisto produktų, kurie gali suteikti termogeninį poveiki kūnui, sąrašas: 1.

sveiki patarimai, kaip numesti svorio

Raudonieji čili pipirai Antioksidantas kapsaicinas, kuris randamas čili pipiruose, skatina organizmą  deginti energiją ir išskirti šilumą. Tuo metu kai mūsų kūnuose baltosios riebalų ląstelės kaupia energiją, rudosios riebalų ląstelės atlieka termogeninę funkciją-gamina šilumą, kuri degina riebalus.

12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą - DELFI Gyvenimas

Naudokite šviežius ar maltus čili pipirus marinatuose ar tiesiog apibarstykite patiekalus. Pilno grūdo gaminiai ir daržovės Reklama Kompleksiniai angliavandeniai, pavyzdžiui, rudieji ryžiai, avižos ar  bolivinė balanda turi daug maistinių medžiagų, kurių negali visiškai suvirškinti.

Žmogaus kūnas turi dėti papildomas pastangas norint suvirškinti šį maistą, kuris reikalauja suvartoti  didesnį energijos kiekį. Nenuostabu, kad  bet kokia svorio metimo programa skatins valgyt daugiau daržovių, ypač lapinių žalumynų: špinatų, arugulų, valgomųjų rėžiukų,  lapinių kopūstų.

Šiose daržovėse turi daug netirpios ląstelienos.

Komentarai

Kaip ir sudėtiniai angliavandeniai, ląsteliena turės šiluminį poveikį organizmui, nes bus sunaudojama daugiau energijos  bandant  ją virškint iki suskaidytų junginių. Taigi, pagrindinis jūsų tikslas yra varoti  daržoves septynis kartus per dienąiš kurių 2 produktai gali būti vaisiai.

tėvas sūnus svorio netekimas

Rinkites vaisius turinčius didelį skaidulų kiekį, pavyzdžiui, obuolius ar kriaušes. Juodieji pipirai Reklama Piperinas yra junginys, randamas juoduosiuose pipiruose.

riebalai | Kalorijų skaičiuoklė

Šis junginys turi šiluminį poveikį ir gali būti atsakingas už riebalų ląstelių pasiskirstymą. Taigi, juodieji pipirai ne tik pagardina patiekalus, bet  ir teikia šiluminio poveikio naudą. Imbieras Imbieruose taip pat randama kapsaicino, kuris atsakingas už deginantį skonį.

Šviežio ar malto imbiero vartojimas gali pagreitinti metabolizmą dėl padidėjusios šilumos gamybos. Tyrimo metu išsiaiškinta, kad imbieras gali sumažinti alkio jausmą ir padėti kontroliuoti svorį.

  1. Populiarėja greitos medžiagų apykaitos dieta. Ar ji tikrai padeda sulieknėti? - DELFI FIT
  2. SVORIO METIMAS. MITAI IR REALYBĖ
  3. Geriausias moterų svorio metimo kokteilis
  4. Kaip sudeginti riebalus vasarai
  5. Allahas padės man numesti svorio
  6. Netenka riebalų
  7. Išsamiai apie riebalus Riebalai — tai organinės medžiagos, kurių  pagrindinė paskirtis yra organizmo aprūpinimas energija.
  8. Modeliai svorio metimas

Naudokite imbierą keptame maiste, aštrių prieskonių mišiniuose. Supjaustykite imbierą į storas dalis, užpilkite karštu vandeniu ir palaukę 10 minučių, gerkite imbierų arbatą. Česnakas Garstyčios gausu junginių, kurie randami kitame aštriame maiste ir kapsaicinas yra vienas iš jų.

Šie junginiai ne tik suteikia aštraus skonio, bet ir padeda padidinti kūno tempratūrą kai numesti svorio rytoj sverti. Dėkite arbatinį šaukštelį garstyčių į salotų padažus ar gardinkite jomis troškinius.

Reklama 6. Garstyčios Garstyčios gausu junginių, kurie randami kitame aštriame maiste ir kapsaicinas yra vienas iš jų. Žalioji arbata Tyrimai rodo, kad du mikroelementai-kofeinas ir polinefolis katechinas, randami žaliojoje arbatoje, gali padėti stimuliuoti medžiagų apykaitą ir padidinti išeikvojamų kalorijų kiekį.

Todėl suderinus sveiką mitybą ir padidinus fizinį aktyvumą, žalioji arbata gali padėti numesti svorio.

kavos pupelės, naudojamos svorio metimui

Baltymai Lyginant su riebalais ir angliavandeniais, pusryčiai, turintys daug baltymų, duoda didesnį šiluminį efektą. Baltymai turi sudėtinių maistinių medžiagų ir norint jas suskaidyti virškinimo procesui bus naudojama daugiau energijos.

paprasta rutina numesti svorio

Pavyzdžiui, jei valgysite vištienos krūtinėlę, kurioje yra kalorijų, net kalorijų  bus sudegintos virškinimo metu. Reklama Tyrimai įrodo, kad mityba,kurioje gausu baltymų veda prie mažesnio svorio padidėjimo. Vartojant daugiau baltymų mažėja alkio jausmas. Įsitikinkite, kad jūsų patiekaluose yra pakankamas kiekis baltymų, jei norite jaustis sotūs ir gauti termogeninį poveikį.

hrc svorio metimas

Svarbi informacija