Kodėl aš negaliu numesti svorio

Norint numesti svorio, pradėti reikia ne nuo sporto…

Negaliu numesti svorio

Egzistuoja šimtai svorio metimo programų, įvairiausių dietų ir sporto rūšių, žadančių, kad svoris kris taip greitai, kad net nespėsite pirkti keliais dydžiais mažesnių drabužių. Vis dėlto sulieknėti pavyksta ne visiems norintiems.

Atsakymai čia Nuoroda nukopijuota aA Šis klausimas kiekvieną dieną kankina tūkstančius moterų. Kiekvieną dieną jos užduoda sau šį klausimą ir ieško naujų sprendimų, kaip kuo greičiau numesti porą kilogramų ir tilpti į naują svajonių suknelę. Atsakymas į šį klausimą labai paprastas. Nepavyksta sulieknėti, nes mes norime tik numesti svorio, bet nenorime keisti savo gyvenimo būdo.

Šios klaidos gali būti priežastis, kodėl nepavyksta numesti svorio. Visų mūsų kūnai yra skirtingi, taigi ir į skirtingas dietas reaguoja ne vienodai. Izraelio mokslininkai atliko tyrimą, kurio metu paaiškėjo, kad nors dalyvavusių laikėsi tos pačios dietos, jie maistines medžiagas pasisavino skirtingai, taip pat varijavo jų cukraus kiekis kraujyje.

Prieš pradėdama laikytis dietos, pasitarkite su savo gydytoju ar dietologu ir kartu sudarykite planą, kuris tinka būtent jums.

Norint numesti svorio, pradėti reikia ne nuo sporto…

Jūsų kūnas funkcionuoja geriausiai, kai yra laikomasi miego ritmo, tad jį rekomenduojama išlaikyti net ir laisvadieniais bei savaitgaliais. Nusistatykite tinkamiausias sau miego ir kėlimosi valandas ir pasistenkite nuosekliai šio tvarkaraščio laikytis.

prarasti riebalus per mėnesį

Tai padės greičiau užmigti ir geriau miegoti. Nepatingėkite užsirašyti, ką valgote.

  1. Ar galima numesti svorio per dvi savaites?
  2. Pavyzdžiui, mūsų TDEE yra kalorijų.

Taip susidarysite vaizdą ne tik apie kalorijas, bet ir apie tai, ar suvartojate pakankamai reikiamų maisto medžiagų. Tyrėjai atrado, kad žmonės dažniausiai suvalgo maždaug 92 procentus savo lėkštės turinio, nesvarbu, ar jie alkani, ar ne. Jei jūsų naudojamose lėkštėse telpa daugiau nei viena porcija, greičiausiai, pati to nežinodama, kasdien persivalgote.

Norint numesti svorio, pradėti reikia ne nuo sporto… Debesyla. Aš kovoju už pasaulį, kur kiekvienas sau kelia iššūkius, rūpinasi gamta ir sąmoningai tinginiauja. Netaktiškas klausimas: kiek sveriate? Arba, kokios apimties jūsų liemuo? Gal toks, kad sunku užsirišti batus?

Naudokite mažesnes lėkštes ir įsitikinkite, kad jūsų suvartojamos porcijos nėra per didelės. Riebalai yra būtini metant svorį, tik svarbu pasirinkti tinkamus. Savo dietą papildykite sveikaisiais riebalais. Pavyzdžiui: alyvuogių aliejumi, avokadais, riešutais, riebia žuvimi, linų sėklomis.

Koristolis mažina jūsų kūno jautrumą insulinui, o tai gali vesti link didžiausio pilvo priešo: streso valgymo.

sveikiausias riebalų deginimo būdas

Raskite sau tinkamą būdą suvaldyti stresą — tai gali būti meditacija, vaikščiojimas, dienoraščio rašymas, pokalbiai su psichologu ar artimu draugu. Žiūrėkite ne tik į pavadinimą, bet ir į sudėtį.

Tik išskyrus tada, kai kalba eina apie skrandį. Jūsų mikrobiomas vaidina svarbų vaidmenį įvairiose jūsų sveikatos srityse, taip pat ir cholesterolio lygyje, liemens apimtyje, svoryje. Svarbiausia yra įvairovė, nes skirtingos bakterijos yra atsakingos už skirtingas roles.

Jums gali patikti

Vartokite probiotikus ir nepamirškite valgyti kodėl aš negaliu numesti svorio daugiau raugintų produktų — tai paskatins gerųjų bakterijų skaičiaus augimą jūsų mikrobiome. Vietoj to, kad visa galva nertumėte į naują mitybos rutiną, pamažu darykite nedidelius dietos pokyčius ir stebėkite savo savijautą.

riebalų deginimo pakaitalas

Pabandykite valgyti ne su dominuojančia ranka, padėkite šakutę po kiekvieno kąsnio ir kaskart atsikandus kramtykite mažiausiai 50 kartų. Be to, aisiais atliktas tyrimas atskleidė, kad jei galvojate, kad jūsų DNR lemia jūsų liemens apimtį, labiau tikėtina, kad darysite sveikatai nepalankius sprendimus.

Tai kodėl visų šių jūsų pastangų nevainikuoja keli nukritę kilogramai? Naujausi mokslininkų gauti duomenys rodo, kad jums tikslą pasiekti gali trukdyti jūsų žarnyne esančios bakterijos. Tokia išvada buvo padaryta štai kaip: 26 suaugę žmonės visi jie turėjo antsvorio arba buvo nutukę dalyvavo Mayo klinikos gydymo tyrimų programoje, kuri numatė daug vaisių, daržovių ir kitų mažai kalorijų, bet daug maistinių medžiagų turinčių produktų valgymą. Taip pat tyrimo dalyviai per dieną turėdavo nueiti 10 tūkstančių žingsnių. Susiję straipsniai Atsikratė daugiau nei 30 kg laikydamasi šių paprastų taisyklių   12 Po trijų mėnesių devyni iš 26 tyrimo dalyvių sėkmingai numetė penkis ir daugiau procentų savo kūno svorio.

Nežiūrėkite į savo tėvus, galvodama, kad tai — jūsų ateities atspindys. Prisiminkite, kad jūsų svoris ir sveikata yra jūsų rankose.

Visa tiesa apie svorio metimą (ir kodėl dietos yra nesąmonė)

Atsisakykite cukraus pakaitalų, nes jie taip pat gali iššaukti cukraus poreikį. Anksti ryte suvartokite pakankamai proteino, tai vėliau net procentų sumažins norą suvalgyti kažką saldaus.

Taip pat visada perskaitykite produktų sudėtis, iš šalies sveiki produktai gali būti pilni cukraus.

Svarbi informacija