Naudojamos avižos numeta svorio, Nuorodos kopijavimas

Košės mažina cholesterolio kiekį ir padeda numesti svorio | Valstietis

Laimė, greta griežtųjų dietų yra ir tokių, kurių režimas pakankamai lankstus, be to, jos efektyvios ir lengvai pritaikomos. Viena tokių dietų — avižų dietakurios pavadinimas kalba pats už save. Ne veltui sergant virškinamojo trakto ligomis rekomenduojama į valgiaraštį įtraukti ir avižinių dribsnių košę.

Košės mažina cholesterolio kiekį ir padeda numesti svorio

Be to, avižiniai dribsniai — tinkamas produktas žarnyno valymui ir iškrovos dienoms. Jei organizmas užterštas šlakais, po valgio jaučiatės apsunkusi, maistas tinkamai neįsisavinamas, neefektyviai skaidomi riebalai. Laikantis avižų dietos iš lėto bet užtikrintai valomas organizmas, dailėja kūno linijos.

naudojamos avižos numeta svorio

Laikantis šios dietos pokyčiai pastebimi jau pirmąją savaitę, iš viso netenkama kg, priklausomai nuo to, kiek laiko šios dietos laikėtės. Be to, avižų sudėtyje daug vitaminų ir mineralų, taip pat baltymų, šiek tiek riebalų — tai gerina odos spalvą, bendra organizmo tonusą, teigiamai veikia savijautą. Be abejo, tai padeda geriau vertinti save, gerina nuotaiką.

Avižos: skanus ir sveikas natūralus „dopingas“

Iš visos dietų įvairovės avižų dieta išsiskiria kaip viena labiausiai tausojančių dietų, nors jos taip pat nerekomenduojama griebtis dažniau nei 2 kartus per metus, kurso trukmė — 3—4 savaitės. Ši dieta naudojamos avižos numeta svorio ne tik norintiems sulieknėti, bet ir žmonėms, sergantiems širdies ir kraujagyslių ligomis, kadangi siekiant normalizuoti širdies veiklą vienas iš rekomenduojamų gydymo principų — svorio metimas.

Šios dietos gali laikytis ir alergija sergantys žmonės. Dietos metu iš žarnyno lengviau pašalinami alergenai, o sergant virškinamojo trakto ligomis gastritas, opaligė ir kt. Dietos galima laikytis esant padidėjusiam cukraus kiekiui kraujyje, turint probleminę odą, ypač jei ji riebi ar išberta naudojamos avižos numeta svorio spuogais.

naudojamos avižos numeta svorio

Tiesa, ši dieta turi ir keletą kontraindikacijų. Tai hepatitai, kepenų cirozė, infekcijos ir apsinuodijimas maistu — sergant šiomis ligomis visų pirma reikėtų pasveikti, leisti keletą mėnesių organizmui sustiprėti. Dar vienas galima šalutinis efektas — vidurių užkietėjimas todėl dietos geriau nesilaikyti turintiems hemorojų. Paprastai šis efektas išsivysto jei laikydamasi dietos naudojamos avižos numeta svorio nepakankamai vandens, vartojate mažai vaisių ir daržovių.

Sudarome valgiaraštį Iš pradžių iki minimumo sumažinkite saldumynų, riebių produktų kiekį, nevartokite baltų miltų gaminių, keiskite juos avižų produktais. Tai leis pradėti žarnyno valymą palengva ir nuosekliai.

naudojamos avižos numeta svorio

Avižose pakankamai daug ląstelienos kad stimuliuotų virškinimą bei stabdytų alkio jausmo atsiradimą. REKLAMA Lieknėjant ir valantis organizmui išskiriamos 2 fazės: pirmojoje organizmas valosi, antrojoje fazėje dieta leidžia mesti svorį, priklausomai nuo to, kiek laiko jos laikotės — nuo 1 iki 4 savaičių. Ilgiau šios dietos laikytis nepatartina: nepaisant viso naudingumo ir maistingumo, avižos negali pilnai padengti organizmui visų maistinių medžiagų poreikio.

Jei jus tenkina rezultatas, savijauta puiki ir sveikata leidžia, po 6—8 mėnesių galima pakartoti visą ciklą. Per 1 dietos savaitę netenkama kilogramų. Jis paruošiamas taip: iš vakaro 1 litre vandens užmerkiami 4 šaukštai ryžių geriausia — apvaliagrūdžiųleidžiama wow lieknėjimo gelis iki ryto. Ryte užmerktieji ryžiai statomi ant ugnies ir verdami valandą. Išvirus gaunamas ryžių kisielius, kuris geriamas vietoje pusryčių.

Po to 6 valandas nieko nevalgoma ir negeriama.

  • O dalyviai, kurie apskritai ignoravo pusryčius ir gėrė tik vandenį, per vakarienę buvo pasirengę suvalgyti trigubą porciją maisto!

Po tiek laiko galima pradėti valgyti kaip įprasta, nustoti valgius iki miego likus 5 valandoms. Gerti tuo metu galima tik negazuotą vandenį. Dienos metu negalima valgyti aukščiau išvardintų draudžiamų produktų. Košės verdamos be cukraus, sviesto, jas galima tik šiek tiek pasūdyti.

Ruošiant košes svarbu žinoti tam tikrus ypatumus. Pirmąją dietos dieną košės verdamos ant vandens, antrą dieną vandenį galima per pusę skiesti su pienu, o pradedant trečia diena pakaitomis verdama tai pieniška košė, tai košė be pieno. REKLAMA Avižų dieta Jei avižos įkyrės, galite valgiaraštį papildyti ryžiais ar grikiais maždaug trečdalis savaitės racionotai suteiks jūsų patiekalams daugiau įvairovės.

Per parą turėtumėte suvalgyti g paruoštos košės — arba dribsnių, arba avižų. Padalinkite maistą į 6 dalis — bus po g košės.

Košės mažina cholesterolio kiekį ir padeda numesti svorio | Valstietis

Valgykite ją kas 3 valandas, po 1 porciją. Beje, pusryčiams būtinai rinkitės avižų, o ne dribsnių košę — ji stimuliuoja virškinimą, aktyvuoja riebalų deginimą. Šachmatinis principas, kaitaliojant tai avižų, tai avižinių dribsnių košę, leidžia taip pat užtikrinti įvairesnį maistą, o organizmas gauna maistingų medžiagų ir energijos iš grūdų. Avižų košę dar galima gardinti žalios arba baltos spalvos daržovėmis — brokoliais, žiediniais arba paprastais kopūstais, agurkais, agurkais, žaliomis paprikomis.

  • Avižos padeda atgauti sveikatą ir sustiprėti sergant diabetu, širdies ir žarnyno ligomis.
  • Efektyvi avižų ir avižinių dribsnių dieta | ebareket.lt
  • Kaip numesti svorio | Avižos: skanus ir sveikas natūralus „dopingas“
  • 5 pusryčių taisyklės, kurios padės numesti svorio | Žmonėebareket.lt
  • Vertingiausia košė: svarbiausia – tinkamai pasirinkti - DELFI Gyvenimas
  • Košė, kuri padės sulieknėti ir stebuklingai pagerins sveikatą

Galima virti troškinį ar gaminti salotas, pagardinti jas aliejumi ir druska. Salotas galima valgyti ir po košės, ir pertraukose tarp košių. Laikantis avižų dietos vartojami ir vaisiai — galima suvalgyti iki g šviežių ir apie 50 g džiovintų vaisių per parą. Iš vaisių naudingiausi obuoliai, kiviai, kriaušės, citrusiniai vaisiai, bet geriau neragauti bananų, melionų, vynuogių.

Leidžiama valgyti ir uogų — mėlynių, visų spalvų serbentų, braškių — jos valgomos šviežios, pertrinamos kaip kokteilis, uogomis gardinamos salotos. Avižų dietos metu nevalia gerti kavos, mineralinio ir gazuoto vandens. Kiekvienas valgymas baigiamas puodeliu arbatos žaliosios arba juodosios be cukraus.

Papildomai kasdien galima išgerti iki pusės litro sulčių — pomidorų, morkų, obuolių arba apelsinų. Kartą per keletą dienų galima išgerti ir pusę taurės raudonojo vyno.

Laikantis tokio mitybos režimo lieknėti pradedama pirmosios savaitės gale-antrosios savaitės pradžioje.

Avižinių dribsnių dieta - Vilniaus dietologijos centras

Vidutiniškai po 3—5 kg per savaitę. Per visą dietos laikotarpį atsikratoma 12—16 kg.

naudojamos avižos numeta svorio

Be to, pagerėja virškinimas, skaistėja oda. Neretai pirmąsias 7 dienas svoris stovi vietoje ir daugelis moterų pasiduoda, meta dietą. Taip nutinka dėl to, kad organizme keičiasi medžiagų apykaita, pradedami šalinti šlakai.

Antrąją savaitę svoris krenta ghee degina riebalus, taigi svarbiausia — kantrybės!

Svarbi informacija