Numesti svorio gulint,

5 veiksmingi būdai, kurie padės numesti svorį ir atsipalaiduoti

Ar nevalgymas po 18 val.

Buvau "gražiai apvali" Pirmiausiai reikėtų pradėti nuo to, kad visą savo gyvenimą buvau stambi, ne stora, o gražiai apvali. Viskas buvo išbandyta: dietos, sportas, nevalgymas po šeštos valandos vakaro, įvairūs apimtys mažinantys masažai ir pan. Padėdavo, bet laikinai, netekti kilogramai greitai sugrįždavo. Tai nebebuvo svarbu, svarbiausias tapo jis - mažylis. Lauktis pradėjau būdama 27 - erių ir tuo metu mano svoris laikydavosi apie 85 - 87 kg.

Esu 20 metų mergina. Mano ūgis - cm. Sveriu - 67 kg.

numesti svorio gulint

Ant pilvuko susidarę gelbėjimosi ratukai. Tai labai vargina, nervina. Kelis kartus bandžiau laikytis dietos, bet tikriausiai jos ne man skirtos buvo, nes nieko nepadėjo.

numesti svorio gulint

Dabar jau 20 dienų nevalgau nuo 18 val. Jaučiuosi geriau, bet svoris vis tiek nekrenta, kaip mano draugėms.

Manote, kad tradicinė mankšta ir griežta dieta — ne jums?

Gal galite padėti, patarti, ką daryti, kad kristų svoris nuo pilvo ir mažiau sverčiau? Nevalgymas po 18 val nėra garantuotas būdas mažinti svorį ir jis pasiteisina ne visiems.

numesti svorio gulint

Jei įprastai vakarieniaudavote val ar vėliau, o dabar tą pačią vakarienę spėjate suvalgyti iki 18 valandos, aš abejoju, ar tai turės reikšmės deginant riebalus. Jei daugiau kaip 20 dienų svoris nemažėja, didelė tikimybė, kad visą dieną iki tos 18 valandos maitinatės netinkamai.

Antra vertus, esant subalansuotai mitybai galima valgyti po 18, 19 ar 20 val ir sėkmingai deginti riebalus.

numesti svorio gulint

Reikalas tame, kad jokie stebuklai neįvyksta 18 val, kad po tam tikros valandos suvalgytas maistas virstų riebalais. Patarčiau pradėti nuo tinkamo maitinimosi režimo.

Turėtų būti trys pagrindiniai patiekalai pusryčiai, pietūs, vakarienė ir užkandžiai.

Ar pritūpimai padės numesti svorio?

Vakarienė turėtų būti valgoma likus valandoms iki nakties miego. Valgykite natūralų, sveiką maistą, nedidelėmis porcijomis ir nepersivalgykite.

numesti svorio gulint

Nieko nerašėte apie treniruotes, tačiau jei nesportuojate, kitas labai geras patarimas būtų pradėti treniruotis. Fizinio aktyvumo padidinimas yra patikrintas ir veiksmingas būdas deginti riebalus.

Derinant mitybą ir treniruotes galima suformuoti įspūdingą figūrą ir tada jau jūsų draugės prašys patarimų, kaip pagražinti kūno linijas.

numesti svorio gulint

Jei nežinote nuo ko pradėti ir jums reikia profesionalios pagalbos dėl treniruočių programos ir mitybos plano sudarymo, apsilankykite svetainėje www.

Daugiau sporto trenerio atsakymų rasite: Deividas Grinskis Sporto trenerio svetainė: www. Numesti svorio gulint patarimų?

Sveika mityba. Tolygus sportavimas. Kas ir kaip tai gundytų, specialistai nerekomenduoja daryti pratimų vien tik pilvui. Norint greitai numesti nuo pilvo riebalus Jūs turite sudeginti daugiau kalorijų nei per dieną suvartojate, o tai padės padaryti tolygiai stiprėjantis viso kūno raumenynas.

Rašykite adresu: [email protected].

Svarbi informacija