Numesti svorio riebalų stovykla

Kaip numesti svorį nuo pilvo

Suvalgyti daugiau kcal, nei reikia. Numeris 2 jau kaip ir aptartas, tad plačiau apžvelkime pirmąjį punktą. Viskas yra tvarkoje, iki kol tu žinai, ką darai. Vienas toks kartas, vėliau seka antras, trečias, ketvirtas. Įsijauti numesti svorio riebalų stovykla nepastebi, kaip auga jau nebe raumenys. Tai kaip gi reikia elgtis, norint pagaliau priaugti raumenų ne riebalų masės? Pagrindas maždaug toks: Didžioji dalis maisto turėtų būti iš vertingų produktų.

Aptarsime šiuos du punktus plačiau. Kodėl reikalingas teisingas kcal skaičius?

numesti svorio riebalų stovykla ma huang svorio metimas

Straipsnio pradžioje minėjau, jog raumenų masės auginimas priklauso nuo energijos balanso, t. Jeigu tavo kūnas negaus pakankamo kiekio kalorijų, ir finale bus kalorijų deficite, atsitiks du dalykai: Tavo kūnas nesugebės palaikyti baltymų sintezės, arba naujų raumenų audinių sudarymo proceso šaltinis.

Esant kcal deficite, organizmas paprasčiausiai neturės energijos, reikalingos raumenų augimui. Esant kalorijų deficite, mažėja anabolinių testosterono ir didėja katabolinių kortizolio hormonų lygiai šaltinis šaltinis. Savaime suprantama, jog tai neigiamai veikia galimybę auginti raumenų masę.

Trūks energijos treniruotėms. Kokia prasmė iš treniruočių, jeigu per jas neturėsi energijos sportuoti? Kalorijų deficitas nėra kelias į raumenų masę, tad stenkis valgyti tiek, kiek reikia. Atsimink, kad valgyti reikėtų tik šiek tiek daugiau kcal, nei tavo kūnas sudegina per dieną. Kodėl reikia rinktis vertingus maisto produktus?

Pameni, kai minėjau, jog maistas turėtų būti daugiau, negu makroelementai baltymai, angliavandeniai ir riebalai ir kalorijos? Maistas turi būti ir mikroelementų — vitaminų ir mineralų šaltinis. Šie yra būtini normaliam organizmo funkcionavimui ir progresavimui. Ypač kuomet tavo organizmui tenka treniruočių stresas. Taip pat aptarėme, kokius produktus reikėtų rinktis optimaliam progresui. Sužinok Tau reikalingą kcal skaičių Raumenų masės auginimas skiriasi nuo kūno masės auginimo.

Nori raumenų masės — valgyk šiek tiek virš savo dienos kcal TDEE normos. Nori kūno masės numesti svorio riebalų stovykla ėsk. Tačiau vėliau nenustebk, kad priaugai riebalų, o ne raumenų. Kaip sužinoti reikalingą kcal skaičių? Internete gausu apytikslių skaičiuoklių.

Taip pat gali kreiptis į GYM Kūno Kultas treneriuskurie paskaičiavę individualų tavo poreikį, sudarys atitinkamą mitybos planą. Optimalus maistinių medžiagų procentas mityboje užtikrins sklandų raumenų masės vystymą. Maistinės medžiagos numesti svorio riebalų stovykla baltymai, angliavandeniai ir riebalai. Per daug neišsiplečiant, trumpai: Baltymai reikalingi naujų raumenų sudarymui. Angliavandeniai reikalingi energijai bei taip pat dalyvauja raumenų augime ir atsistatyme.

Riebalai reikalingi normaliam hormonų balansui. Kaip tai paskaičiuota? Paprastai: 1g baltymų turi 4kcal. Angliavandeniai taip pat turi 4 kcal, tuo tarpu riebalai 9 kcal. Taigi, angliavandenių reikėtų ~g kcalriebalų ~83g kcal. Turėk mintyje, kad šie skaičiavimai yra preliminarūs, skirti bendram tavo suvokimui. Jie niekada nebus visiems vienodi. Apgalvok mitybos planą Kūno formavimas reikalauja planavimo.

Norint matyti rezultatą, reikia žinoti ką, kiek ir numesti svorio riebalų stovykla valgai. Vėl gi, mitybos planą įmanoma susidaryti pačiam, paskyrus tam laiko. Taip pat gali kreiptis į GYM Kūno Kultas trenerių komandąkuri visą tai atliks už tave, pagal tavo asmeninius pageidavimus.

Facebook draugaukime

Nuo papildomų 10g avižų tau nieko neatsitiks. Nėra nieko blogo suvalgyti ledų, jeigu jie telpa į tavo skaičius. Tu niekaip sau nepakenksi. Bet tai turi būti daroma su protu. Turėk tą mintyje. Beje, ar žinojai, kad praktiškai nėra skirtumo tarp restoranų ir greito maisto užkandinių? Šiose įstaigose tiekiamas maistas yra beveik vienodai gausiai kaloringas. Pravartu tą žinoti! Noriu mitybos plano masės auginimui!

numesti svorio riebalų stovykla prarasti 3 svarus riebalų per savaitę

Reguliuok kalorijų skaičių pagal tai, kaip tavo kūnas progresuoja Jeigu esi pradedantysis vyras, tikėkis g prieaugio per savaitę. Jeigu esi pradedančioji moteris, tikėkis dvigubai mažiau, iki g prieaugio per savaitę. Jeigu priaugi daugiau, valgai šiek tiek per daug ir sparčiai didini ne raumenų, o riebalų masę.

Atimk kcal iš riebalų ~g arba angliavandenių ~g ir stebėk situaciją ateinančią savaitę ar dvi. Jeigu priaugi mažiau praktiškai niekovadinasi valgai per mažai.

  • Gimn pašalinti riebalus
  • Kaip numesti svorio praėjus menopauzei
  • Metų sveikuolės sukurtą cukraus detokso programą giria medikai | ebareket.lt
  • Masės auginimas: MITYBA. 6 žingsniai į sėkmę - ebareket.lt

Pridėk kcal prie bet kurio maistinės medžiagos ir vėl stebėk situaciją ateinančią savaitę ar dvi. Būk kantrus Kantrybė dorybė.

Vilnietė programos dalyvio mama pasidalino patirtimi per LRT radiją

Pamiršk visas istorijas apie nerealius skaičius, priaugtus per nerealiai trumpą laiką. Atmink: jeigu nori matyti rezultatą, tu privalai pagaliau suvokti, kad tai užtrunka ir reikalauja pastangų. Priešingu atveju liksi toje pačioje vietoje. Ir žinai, kas dėl to kaltas?

numesti svorio riebalų stovykla lengviausias natūralus būdas numesti svorio

Kaltas todėl, kad piktybiškai atsisakei mokytis ir tobulėti. Moterys — pusę tiek. Antraisiais metais, vyrai gali tikėtis apie kg raumenų.

Trečiais metais vyrai gali tikėtis sulaukti nuo 3 iki 6kg raumenų ir po ~1kg visus sekančius metus.

Masės auginimas: mityba. 6 žingsniai rezultatui.

Moterų skaičiai vėl gi dvigubinami. Tai yra natūralus žmogaus potencialas. Žinoma, yra tokių, kurie apdovanoti išskirtiniais genais. Yra tokių, kuriems nepasisekė su genais… Kaip matai iš aukščiau pateiktų skaičių, raumenų auginimas užtrunka.

Ne vienus, ne du ir net ne tris metus. Nežiūrėk į tai kaip į greitą procesą. Taip nėra. Tai yra gyvenimo būdas.

numesti svorio riebalų stovykla kaip maksimaliai padidinti riebalų nuostolius

Papildai masės auginimui Maisto papildai masei gali būti naudingi tavo kelyje sėkmes link, tačiau tik tada, kai būsi suvokęs ir susidėliojęs tvirtus pagrindus: mitybą bei treniruotes. Kaip galiu lieknėti pilvą esi tą girdėjęs ir nenori to suprasti? Gerai, tuomet pamatuok savo rezultatus per pastarąjį laiko tarpą — keletą mėnesių. Ar tikrai pasieki tiek, kiek norėtum? Ne maisto papildai masei vysto figūrą — tą daro pastangos.

Kiek jų įdėsi, tokį rezultatą ir turėsi. Turint tvirtus pamatus, jau galima pagalvoti apie maisto papildus.

Svarbi informacija