Pašalinti viršutinius nugaros riebalus

Kaip lengvai sustangrinti pažastų sritį

šalutinis riebalų nuostolių poveikis 8 savaitės svorio netekimas

Duok like ir pasidalink! Ar nerimaujate dėl riebalų ant nugaros? Jei taip, būsite nustebinti, kad jūs nesate vienintelis!

Kai sportas negelbėja: 5 mitai apie riebalų sankaupas ant šlaunų Shutterstock Paplitusi nuomonė, kad šią problemą galima spręsti sureguliavus mitybą ar aktyviau sportuojant, tačiau riebalų sankaupas ant šlaunų lemia ir genetika. Apie šį ir kitus su apvaliomis šlaunimis susijusius mitus komentuoja dr. Tai, žinoma, irgi svarbus veiksnys, bet dažnesnė to priežastis yra genetika. Vis dėlto riebalų sankaupos ant šlaunų yra dažnesnė moterų problema nei vyrų.

Nors yra daug pratimų, kurie paprastai sudegina riebalus, kai kurie pratimai, kuriuose daugiausia dėmesio skiriama riebalams ant nugaros, tikriausiai yra būtini.

Daugelis žmonių mano, kad riebalai ant nugaros yra lengvai ignoruojami, nes, skirtingai nuo kitų rūšių riebalų, jis gali būti lengvai padengtas drabužiais. Bet tai tikrai nėra taip paprasta! Čia rasite 5 pratimus, kurie padės jums: 1.

5 Pratimai, kurie visiškai sudegins riebalus ant nugaros

Svarbiausias dalykas, kaip gerai susidoroti, yra pratimas, mankšta ir daugiau pratimų. Raskite būdus, kaip palengvinti traukimą ir judėti lėtai ir palaipsniui iki visiško traukimo.

Pushups Kitas labai populiarus pratybų būdas. Daugelis žmonių nežino, kaip gerai išstumti.

Kaip pašalinti riebalus nuo probleminių vietų – 5 veiksmingi pratimai

Įsitikinkite, kad jūsų rankos yra platesnės nei pečių plotis, nes jų pečių plotis tikriausiai yra pats blogiausias dalykas. Siekiant užtikrinti, kad dėmesys nukrenta ant nugaros, sutelkkite dėmesį į judėjimą žemyn.

Jūsų tikslas — sušilti, gal net šiek tiek suprakaituoti. Po to kartų kelkite rankas prieš krūtinę, stipriai išriesdama nugarą, kai rankas suvedate į priekį.

Apsistokite maždaug tris sekundes. Hanteliai, jums reikia tik dviejų svarmenų.

Kaip sulieknėti per mėnesį?

Jei neturite jų, taip pat veiks du vandens buteliai. Sureguliuokite rankas pečių lygyje ir kelis kartus suspauskite pečių mentes. Tada atsisakykite ir pakartokite. Šis pratimas puikiai tinka ne tik riebalų deginimui, bet ir visuotinei pagrindinės jėgos kontrolei.

Irklavimas Šis pratimas yra puikus irklavimo įrenginio pakeitimas, jei neturite prieigos prie jo.

Rūpesčiai dėl pagurklio: kaip jo atsikratyti?

Naudodami du svarmenis arba vienodo svorio daiktus, išplaukite iš šlaunų į smakrą. Įsitikinkite, kad jūsų alkūnės yra ištemptos maksimaliai, ir pajusti, kaip nugaros lankstosi judesiu. Laikykite savo svarmenis kuo arčiau savo kūno, nes tai daro pratimą dar efektyvesnį. Plankas su pašalinti viršutinius nugaros riebalus parodymais Jei kada nors buvote fizinio lavinimo klasėje, girdėjote apie baisią lentą.

Tačiau tai yra vienas iš geriausių pratimų.

kaip numesti riebalus aplink apatinę nugaros dalį slimsonic svorio šalutinis poveikis

Vienos rankos iškėlimas lentos metu padeda jūsų kūnui rasti centrą ir plėtoti savo viršutinę galią. Kaip minėjome anksčiau, atsikratyti riebalų ant nugaros yra raumenų raida.

kbstyled svorio netekimas svorio netekimas dramblys trynys

Kuo geresnis būdas tai padaryti, nei naudoti laikiklį?

Svarbi informacija