Prarasti 8 riebalų. Nuorodos kopijavimas

8 paprastos svorio netekimo taisyklės po gimdymo, nekenkiant vaikui

Aštuonios taisyklės, kurios padės jums prarasti riebalų ir riebalų nuostolių receptą by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Kaip naudotis kultūrizmo tikslais riebalų nuostolių? Kūno riebalų praradimas iš tikrųjų nėra daug mokslų. Tačiau televizoriuje rodomi infomercials, taip pat straipsniai, parašyti fitneso ir kultūrizmo žurnaluose, kuriuose pateikiama mažiau nei naujausia informacija, sukėlė daug painiavos dėl riebalų nuostolių.

Siekdama pašalinti šią painiavą, aš pasidalinsiu 8 riebalų nuostolių taisyklėmis. Riebalų nuostolių taisyklės Žemiau yra aštuonios taisyklės, kurių reikia laikytis, kad būtų pasiektas didžiausias nuolatinis riebalų sumažėjimas kartu su padidėjusiu raumenų tonu.

KAIP SUDEGINTI RIEBALUS - ENERGIJOS ŠALTINIAI - KREATINAS - CUKRUS

Riebalų nuostolio taisyklė Nr. Jums reikia suvartoti maždaug kalorijų mažiau nei jūsų kūnas degina priežiūros dydistarsi nesudarytumėte kalorijų deficito, nesvarbu, ką jūs darote, jūs neprarasite riebalų! Tačiau svarbu, kad per savaitgalius jūs padidinsite kalorijas per priežiūros sumą.

  • Atlikus kūno sudėties analizę sužinosite svarbiausius rodiklius - riebalų, raumenų ar skysčių kiekį.
  • Ar galima numesti svorio per dvi savaites?
  • Sl 5x5 riebalų nuostoliams
  • Numesti svorio 10 metų amžiaus
  • 8 paprastos svorio netekimo taisyklės po gimdymo, nekenkiant vaikui - Nevaisingumas

Tai būtina norint išvengti lėtinimo. Riebalų nuostolio taisyklė 2: žiūrėkite veidrodį ir nuotraukas, o ne svorio skalę. Būkite labiau susirūpinę tuo, kaip jūs žvelgiate į veidrodį arba nuotraukas ir savo liemens dydį, o ne bendrą svorį skalėje, nes toks matavimas neatskiria jūsų riebalų kiekio ir raumenų.

Dauguma kartų, kurie tik pradeda kurti kultūristus, man sako, kad jie turi prarasti kur nors nuo 20 iki 40 svarų riebalų.

Apie riebalų apykaitą Įvairūs Žmogaus organizme yra apie 30 milijardų riebalinių ląstelių, kurios, tam tikrose sąlygose, gali sukaupti 67,5 kilogramus riebalų. Vienintelė riebalinės ląstelės paskirtis yra kaupti energiją kalorijas kai organizmui jos nereikia ir atiduoti, kai prireikia. Riebalų kaupime be riebalinės ląstelės dalyvauja fermentai, kurie užtikrina riebalo transportą į riebalinę ląstelę. Fermentai gali būti sintezuojantys ir juos skaidantys.

Tačiau aš nebūčiau labai susirūpinęs dėl svorio, nes būčiau taip, kaip atrodysite veidrodyje ir savo juosmens dydį. Tai yra tai, kad pradėdami svorio treniruotę pradėsite įgyti raumenų masę, todėl skalėje gali nebūti svorio. Todėl tiesiog rūpinkitės tuo, kaip atrodote nuotraukos yra puikus būdas tai stebėti ir sustokite apsidairyti savo svorį. Riebalų nuostolio taisyklė 3: koncentruokite į svorio treniruotes, kad praradote riebalus.

Taip, jūs girdėjote teisingai. Nors aš nuolat girdžiu eilutę: "Aš pirmą kartą prarysiu riebalų, darysiu širdį, o tada, kai visi riebalai pasidarys raumenys", tai nėra geriausias būdas prarasti riebalų! Tai yra ta, kad naudojant kardio, kaip vienintelį jūsų pragyvenimo šaltinį, jūs neteksite lygių riebalų prarasti 8 riebalų raumens kiekio.

Galutinis rezultatas bus mažesnė, bet vis dar riebalų versija su mažesniu metabolizmu dėl raumenų netekimo.

Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti?

Riebalų įgijimas tikrai yra slaptas riebalų praradimas, nes daugiau raumenų turite, tuo daugiau kalorijų deginsite ramybėje bet kurioje konkrečioje dieną. Be to, raumenų įgijimas yra pagrindas pasiekti tvirtą, gerą kūną, kurį visi nori, bet dietos ir vien tik širdies nepasiduos. Riebalų nuostolio taisyklė 4: jei prarasti 8 riebalų, pabandykite pirmąjį dalyką išvalyti ryte ant tuščio skrandžio.

Man labai patinka pirmąjį dalyką išvalyti iš tuščio skrandžio, nes visada gaunu greitesnius riebalų nuostolius.

Category: DEFAULT

Priežastis yra tai, kad jūsų kūno glikogeno atsargos buvo išnaudotos dėl nakties greitai, todėl organizmas turi remtis riebalų deginimu degalams. Be to, tokiu būdu turiu visą likusį dieną valgyti, atsigauti ir augti. Tačiau, jei jums nepatinka svorio traukinys dienos pradžioje, bent jau išbandykite greitą 20 minučių intensyvų aerobinį aktyvumą tai gali būti greitas stacionarus važiavimas dviračiu arba intensyvus vaikščiojimastaip pat minučių pilvo mankšta daroma superskiu būdu.

Tai suteikia jums minučių aerobinio darbo, kuris šokinėja pradeda savo prarasti 8 riebalų deginimo mechanizmus dieną. Pirmas dalykas, kurį dauguma kultūrizmo dietų atlieka, yra tas, kad jie pradeda kraujo dietą, kur jie valgo tik vieną ar du kartus per dieną, taip pat didina širdies ir kraujagyslių aktyvumą.

  • Nevaisingumas Ką nerimauja neseniai gimę kūdikiai?
  • Sol orwell svorio netekimas
  • Kaip netenkate kūno riebalų
  • Kaip numesti svorio ir geriau valgyti
  • Apie riebalų apykaitą | ebareket.lt

Vėlgi, tai yra tikrai ugnies būdas prarasti raumenis ir sumažinti jūsų metabolizmą. Kaip jau žinome, mažiau raumenų ir mažiau metabolizmo nėra būdas pasiekti jūsų kultūrizmo tikslą. Norint, kad metabolinis procesas vyktų kuo greičiau ir kad cukraus kiekis kraujyje būtų kontroliuojamas, išlaikytų aukštą energijos lygį ir troškimą, per kelias dienas turėtų vykti nuo 5 iki 6 subalansuotų maitinimų.

Kalbant apie subalansuotą maistą, aš turiu galvoje tai, kad kiekviename valgyje turi būti visi makroelementai angliavandeniai, baltymai ir riebalaiesant tam tikram santykiui. Šis santykis yra optimalus insulino ir cukraus kiekio kraujyje palaikymui. Be to, šis santykis sukuria palankią hormoninę aplinką, dėl kurios atsiranda raumenų augimas ir sumažėja riebalų.

Kartą ir vėl pastebėjau, kad dietos žmonės pradeda savo mitybą su nuoširdžiais pastangomis ir net skaičiuoja visas suvartojamų maisto produktų kalorijas.

Apie riebalų apykaitą

Tačiau labiausiai visiškai pamiršta, kad vaisių sulčių, sodų ir kitų gėrimų sudėtyje yra kalorijų. Todėl vengti bet kokio tipo gėrimų, kurių sudėtyje yra kalorijų, ir sutelkti dėmesį į gėrimą paprastu vandeniu. Tokiu būdu gausite šių privalumų: Jūsų apetitas bus slopinamas, nes vanduo padeda kontroliuoti jūsų apetitą.

Kartais, kai jaučiatės alkanas po gero valgio, šis pojūtis rodo, kad trūksta vandens.

ką galėtų reikšti svorio metimas

Geriamasis vanduo tuo metu taps troškimu. Jūs gausite medžiagų apykaitą, nes šaltas vanduo padidina jūsų metabolizmą. Riebalų praradimo procesas bus visiškai pilamas, nes reikia vandens, kad atsirastų riebalai. Jūs nebūsite gerti nereikalingų kalorijų, nes vanduo neturi kalorijų. Riebalų nuostolio taisyklė 7: būkite pasiruošę ir supakuoti savo maistą iš anksto. Vienas dalykas, kuris visiškai užmuša dietą, ketina dirbti.

Tačiau darbas nėra kaltininkas.

3 riebalų rūšys. Kuriai iš jų nevieta ant jūsų stalo

Kaltininkas yra pietų valanda. Jei dietas neparuošia maisto, valgomas pietūs, o asmuo baigia eiti į artimiausią greito maisto sąnarį ir pasireiškia pagunda, kad galbūt devyni iš dešimties kartų jie pasiduoda. Todėl geriausias būdas išlaikyti mitybą taip pat išvengti maisto praradimo yra iš anksto supakuoti viską taip, kad valgio metu būtų gana lengva patekti į maistą. Kitas šio dalyko privalumas yra tai, kad, kadangi maistas yra fasuotas, papildomos maisto nebus pridedamas prie plokštelės.

  1. Gramų riebalų per dieną prarasti svorio Gramų riebalų per dieną prarasti svorio Paaugliai turėtų vartoti maždaug šaukštelių ar apie g cukraus per dieną.
  2. Nuoroda nukopijuota aA Nepaisant to, ką bando įteigti jus žavinčios dietos ir dėmesį prikaustančios antraštės, ne visi kūno riebalai yra vienodi.

Riebalų nuostolio taisyklė 8: Eiti miegoti anksti. Nors miego poreikiai skiriasi, septynios iki devynios valandos miego paprastai yra geras nykščio taisyklė.

Aštuonios taisyklės, kurios padės jums prarasti riebalų ir riebalų nuostolių receptą

Tikimybė susilpnėti stebuklas svorio gerti vėlyvos nakties troškimo didėja eksponentiškai kiekvieną vėlyvą dieną, kurią jūs išgyvenate.

Recepto dėl riebalų nuostolių Dabar, kai aš apėmė 8 riebalų nuostolių taisykles, žemiau yra receptas prarasti riebalų: Naudokite svorio treniruotes kaip pagrindinę užduotys jūsų mokymui: Jei pradedate, laikykitės viso kūno svorio treniruotės, atliekamos tris kartus per savaitę; pvz.

įrodytas efektyviausias būdas numesti svorio

Galbūt norėsite išbandyti pirmąjį dalyką iš ryto tuščiu skrandžiu, kad dar labiau paspartintų riebalų nuostolių augimą. Svarbiausia, kad prieš treniruotę, treniruotės metu ir po jo būtų tinkamai hidratuojama dideliu kiekiu vandens. Duok tai keturių savaičių bandymą ir jei jūs tiesiog nepasigąstate arba tai nėra praktiška pagal jūsų tvarkaraštį prarasti 8 riebalų, tada tiesiog traukiniu bet kuriuo patogiu laiku per dieną. Jei sugebate atlikti svorio treniruotę ryte, paskui atlikite 40 minučių svorio ir tik 10 minučių važiuojant lengvu dviračiu, kad išplautumėte pieno rūgštį jūsų sistemoje.

Naudokitės kardio dienomis, kai pirmą dalyką nevaliate svorio metu tuščiam skrandžiui. Svorio metimas patinę mazgai, pagrindinis dalykas yra likti gerai hidratuotas.

Taip pat ribokite save ne ilgiau kaip 40 minučių. Jei prarasti 8 riebalų nors šiek tiek veikėte širdį, išmėginkite savo kūno kreivę, kad neatsidarytumėte ir prisitaikytumėte šiuo atveju, siekiant išlaikyti aerobinį aktyvumą deginant riebalus. Jūs galite supainioti kūną atlikdami 2 savaites po 20 minučių kardio, tada dvi savaites po 30 minučių ir tada po 2 savaites po 40 minučių. Po paskutinių dviejų savaičių pakartokite šešių savaičių ciklas. Daugelis žmonių to nepaiso, todėl negalima pasinaudoti aerobinėmis pratybomis.

Taigi tol, kol širdies ritmą išlaikysite tokiu lygiu, plius ar minusas 10 smūgių per minutę, jūs būsite deginti riebalus.

Skaičiuoklė savo širdies ritmą čia. Valgykite valgius per dieną. Daugiau informacijos apie maistingumą rasite apsilankę mano mitybos puslapyje. Naudokite gerus kultūrizmo papildus: naudokite gerą keletą vitaminų ir mineralinių medžiagų kartu su baltymų priedu.

Kelių vitaminų ir mineralų formulės priežastis yra išvengti mitybos trūkumų. Prekės, kurią naudoju, yra "Eclipse Complex 24". Taip pat gaukite gerą vitamino C priedą vartoju 3 gramus 1 gramo paros dozėmis per parą.

8 geriausi svorio metimo patarimai

Vitaminas C yra puikus kortizolio slopintuvas, be to, prarasti 8 riebalų padeda jūsų imuninei sistemai. Galiausiai naudokite gerą baltymų priedą kaip patogų būdą gauti visą savo maistą, nesvalgydamas maisto visą dieną. Jei esate baltymų juostose, pabandykite "Labrada" barus.

8 paprastos svorio netekimo taisyklės po gimdymo, nekenkiant vaikui

Jie skonis puikiai! Gerkite daug vandens.

LIV 52 pagalba numetus svorio

Susilaikykite nuo rūkymo ar gėrimo: nerūkykite ir negerkite alkoholio. Tiek žemesnis testosterono kiekis be kitų problemų. Ypač alkoholis yra puikus riebalų. Tikiuosi, kad ši kruopščiai pašalins visą supainiojimą, susijusį su riebalų praradimu. Norėčiau, kad galėčiau pasakyti, kad ten yra stebuklinga kulka, dėl kurios visi riebalai svorio netekimas žmonių nuomonė, bet galiu pasakyti, kad aš iš tikrųjų ieškojau, o vienintelis yra tik paprastas darbas, protingas dietos ir tavo ryžtas kad tai įvyktų.

Sėkmės su dieta!

Svarbi informacija