Prarasti riebalų menopauzė, Odos priežiūra menopauzės laikotarpiu

Gydytojų nuomonė: kokie geriausi būdai mesti svorį po menopauzės

Moteris mankštinasi © Adobe Stock Pasak A.

prarasti riebalų menopauzė riebalų nuostolių png

Horton, iš tikrųjų šeštą ir septintą dešimtį skaičiuojančios moterys per metus priauga vidutiniškai 0,7 kilogramo. Taip yra dėl to, kad menopauzės metu sumažėjęs estrogenų kiekis gali pakeisti leptino ir grelino — prarasti riebalų menopauzė hormonai atsakingi už alkio kontrolę — pusiausvyrą ir padidinti apetitą. Skydliaukės problemos, stresas, miego sutrikimai ir tam tikri medikamentai taip pat gali prisidėti prie svorio augimo.

  • Menopauzė išprovokuoja odos problemas - DELFI Sveikata
  • Pasidomėjome, ką reiškia būti tokio būrio mama ir kaip nepamesti savęs?

Tačiau mes žinome, kad tai yra įmanoma. Susiję straipsniai Su daug vyresnėmis moterimis susitikinėję vyrai atskleidė tokių santykių privalumus   Menopauzę išgyvenančios moterys taip pat linkusios labiau kaupti pilvo riebalus ir prarasti raumenų masę.

Turint tai omenyje, egzistuoja tam tikri dalykai, kurių galite imtis norėdamos numesti svorio po menopauzės ir kompensuoti sumažėjusį estrogeno lygį.

Gydytojų nuomonė: kokie geriausi būdai mesti svorį po menopauzės

Išbandykite intervalines treniruotes Jeigu kalbėsime apie svorio metimą sportuojant, kardio treniruotės vis dar yra optimalus variantas. Tačiau įrodyta, kad didelio intensyvumo intervalinės treniruotės riebalus degina daug efektyviau ir raumenis augina geriau nei mažo intensyvumo pastovios treniruotės.

Horton, ir W. Yancy rekomenduoja treniruotis mažiausiai 30 minučių per dieną, penkias dienas per savaitę.

Tikra tiesa. Štai mano draugė jau 5-erius metus kiekvieną liepą švenčia savo metį. Kartais atrodo, kad ji ir pati pamiršo tikslų metų skaičių. O ir kokia nauda jį prisiminti? Iki pensijos juk dar toli

Tačiau jeigu darote itin intensyvias ir varginančias treniruotes, turėtumėte treniruotis tris kartus per savaitę po 20 minučių. Svorių kilnojimas ©  Shutterstock Dėl menopauzės metu sumažėjusio estrogeno kiekio darosi sunkiau auginti raumenų masę. Siekiant paskatinti medžiagų apykaitą ir užkirsti kelią raumenų masės mažėjimui, stenkitės dažniau kilnoti svarmenis.

prarasti riebalų menopauzė kodėl jūs mesti svorį ant cymbalta

Kadangi raumenys metaboline prasme yra aktyvūs, jie sudegina daugiau kalorijų nei riebalai. Tyrimais įrodyta, kad vidutinio amžiaus moterys kas dešimt metų netenka apie procentų jėgos.

Galiausiai sumažėja kolageno kiekis, todėl oda praranda elastingumą. Sausėja ji dėl to, kad sumažėja hialurono rūgšties ir riebalų gamyba. Be to, hormonų fone ima dominuoti testosteronas, todėl kai kurias moteris ima kankinti padidėjęs plaukuotumas ir inkštirai. Pavyzdžiui, daktarė Marilyn Glenville pataria vartoti omega-3 riebalų rūgštis, o dermatologas Nisithas Shethas rekomenduoja naudoti stiprias drėkinamąsias priemones su skystu parafinu ir šlapalu.

Stenkitės per savaitę turėti dvi treniruotes, kurių metu būtų stiprinamas visas kūnas. Nežinote, nuo ko pradėti?

  1. Numesti svorio Helovinas
  2. Raynaud numesti svorio

Tobin rekomenduoja tris skirtingus jėgos treniruočių tipus: hipertrofijos treniruotes trys pakartojimai po 10 kartų viso kūno pratimų, tokių kaip pritūpimai su svarmenimis, štangos spaudimas gulint, štangos kėlimas nuo grindų ; jėgos pratimai penki pakartojimai po kartus panašių pratimų, tik padidinus svorį ; galios pratimai trys ar keturi pakartojimai po kartus maksimalaus intensyvumo pratimų, tokių kaip šuoliukai ant pakylos, šuoliukai iš tupimos padėties ar svorinių kamuolių mėtymas.

Valgykite daugiau baltymų Jeigu stengiatės numesti svorio, ilgiau sotumą jausite vartodami daugiau ląstelienos ir baltymų.

prarasti riebalų menopauzė kaip pašalinti viršutinius akių riebalus

Be to, baltymai padeda apsaugoti raumenų masę. Kadangi mūsų kūnai negali kaupti baltymų, juos reikia valgyti kiekvieno valgio metu.

Menopauzę išgyvenančios moterys daro 3 klaidas | ebareket.lt

Kontroliuokite suvartojamas kalorijas Kadangi su amžiumi jūsų medžiagų apykaita lėtėja, A. Horton teigimu, moterys turėtų suvartoti vidutiniškai kalorijų mažiau, negu jos suvartodavo iki menopauzės.

Tik turėkite omenyje, kad drastiškas kalorijų sumažinimas gali duoti priešingą rezultatą. Jeigu nesate tikros, kiek kalorijų reikia svoriui išlaikyti ar jam numesti, pasikonsultuokite su dietologu, kuris padės rasti tinkamą mitybos planą pagal jūsų mitybos poreikius.

Naudinga žinoti Odos priežiūra menopauzės laikotarpiu Menopauzės laikotarpis klimaksas — tai fiziologinis moters gyvenimo etapas, kuomet pamažu silpsta kiaušidžių veikla, nyksta reprodukcinė funkcija ir organizmas pradeda funkcionuoti kitame rėžime. Šiuo laikotarpiu vyksta rimta hormonų sistemos pertvarka, kinta hormonų lygis bei santykis. Oda - tai organas, priklausomas nuo hormonų būklės, todėl daugelyje jos struktūrų atsispindi šie vidiniai procesai.

Jeigu geriate ne tiek daug, kiek buvo įprasta, skysčių vartojimą galima sekti išmaniosiomis programėlėmis. Taigi, nepamirškite išgerti reikiamą vandens kiekį, o tai yra stiklinės per dieną, o jeigu treniruojatės, tai ir dar daugiau.

Menopauzė išprovokuoja odos problemas

Vartokite daugiau žalumynų Menopauzės sindromus suvaldyti galima ir valgant daug vaisių ir daržovių. Tad pakankamas žalumynų kiekis kasdien padėtų jums gauti gramų ląstelienos. Valdykite nuotaikos svyravimus Tyrimai rodo, kad menopauzės metu iki 20 procentų žmonių kenčia nuo depresijos.

prarasti riebalų menopauzė svorio metimo vėliavos

Daugybė mokslinių tyrimų su depresija sieja nutukimą. Jeigu jūsų nuotaikos svyravimai trikdo prarasti riebalų menopauzė apetitą ar įprotį sportuoti, kreipkitės pagalbos į gydytoją ar psichoterapeutą. Emocinį valgymą ir depresiją įveikti gali padėti kognityvinė elgesio terapija.

Menopauzės simptomai

Reziumė: Po menopauzės svorį mesti įmanoma, tiesiog tai reikalauja daugiau pastangų. Sveika mityba ir reguliarios treniruotės padės išlaikyti riebalų deginimo variklio veikimą.

Atkreipus dėmesį į sveikatos problemas, kurios gali paveikti jūsų gebėjimą mesti svorį, galite pakoreguoti savo gyvenimo būdą taip, kad jis atitiktų jūsų poreikius.

Svarbi informacija