Prarasti svorio amžių. Kaip numesti svorio. Dietos ir kiti svorio metimo patarimai.

prarasti svorio amžių

Recent Posts

Kaip kovoti su svoriu, kai tau per 40 metų? Moteris Parengė Kristina Karnickaitė Alfa. Taigi, tik pagalvok, kas tavęs laukia po metų yra avižos, geros norint numesti svorio Kai buvai dvidešimties ar trisdešimties metų amžiaus, prarasti svorio buvo ne taip ir sunku.

Tereikėjo valgyti kiek mažiau, o sportuoti daugiau. Tačiau kai sukanka keturiasdešimt, viskas pasikeičia. Žmonės arba mano, kad tu laukiesi, arba galvoja, kad tu visiškai nesirūpini savimi, nors tu net nepakeitei mitybos ir taip pat stengiesi valgyti nedaug ir sveikai. Taigi, kur šuo pakastas? Kaip teigė daktarė Pamela Peeke, atšventus keturiasdešimtmetį, pirmas dalykas, apie kurį reikia pagalvoti, tai naujas mitybos planas.

Redaktoriaus Pasirinkimas

Parastai moterys, sulaukusios tokio amžiaus jau moka gaminti sveikai ir skaniai visai savo šeimai, jos būna pagimdžiusios kelis vaikus ir dėl įtemto gyvenimo grafiko nespėja kaip reikiant pasirūpinti savo grožiu.

Tikriausiai kiekviena yra išbandžiusi net griežčiausias dietas ir pastebėjo, kad tai, kas anksčiau padėdavo atsikratyti kilogramų, dabar nebeveikia.

Pasak daktarės Peeke, taip yra dėl to, kad bėgant metams kūno pajėgumas mesti svorį mažėja. Kūnas atsikrato vis mažiau kalorijų, jų deginimo greitis mažėja, žmogaus raumenys traukiasi, jėgų stinga, aktyvumas taip pat krenta. Daktarė primena, kad atsikratyti svorio vis tiek įmanoma, tačiau reikalingos kur kas didesnės pastangos.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.

Pirmiausia, lėtėja medžiagų apykaita, taigi, tenka ne tik skirti jėgų sportui, tačiau ir visais įmanomais būdais greitinti apykaitą. Maža to, būtina išsiaiškinti, kiek kalorijų reikalauja kasdienė veikla. Juk papildomos kalorijos akimirksniu virsta riebaliniu sluoksniu.

To pasiekti nebuvo lengva, tačiau buvau kantri.

prarasti svorio amžių

Peeke teigė, kad nuo keturiasdešimties moterys privalo atsakingai mąstyti apie savo ateitį ir keisti ne tik mitybą, tačiau ir gyvenimo būdą. Pasak jos, po keturiasdešimtojo gimtadienio, keičiasi moters hormonų pusiausvyra, kūno struktūra, nuotaikos, lipido, odos ir plaukų būklė.

Visi šie pasikeitimai organizmą ruošia senatvei. Taigi, moteris turi suprasti, kad ne tik maistą, tačiau ir grožio priemones teks keisti.

Main Navigation

Keturiasdešimtmečių medžiagų apykaita yra vidutiniškai dešimčia procentų lėtesnė nei dvidešimtmečių. Kai kurių moterų medžiagų apykaita, kinta iškart po nėštumo.

  • Svorio metimo apkabos
  • Numesti svorio kūno skulptūros
  • Papildomų svarų šalinimas visada yra aukščiausia rezoliucija, kurią dalijasi milijonai žmonių.
  • Kaip numesti svorio. Dietos ir kiti svorio metimo patarimai. - Sveika dieta
  • Mityba pagal amžių - DELFI Gyvenimas

Taip pat metams bėgant, netenkama prarasti svorio amžių masės, taigi, reikia pasistengti, norint raumenis sustiprinti ir neleisti riebalams užimti raumenų vietos. Kuo mažesnė raumenų masė, tuo mažiau kalorijų gali sudeginti kūnas.

Jei ir toliau bus suvartojamas toks pat kalorijų kiekis, svoris augs kiekvieną dieną.

prarasti svorio amžių

Papildomas svoris tikėtina kaupsis ant juosmens. Tai — ne tik neestetiška, tačiau ir pavojinga sveikatai. Gali padidėti kraujo spaudimas, gresia širdies ir kraujagyslių ligos, didėja rizika susirgti diabetu ir vėžiu. Taigi, jei manai, kad, norint suliesėti po keturiasdešimties, pakaks tik dar labiau sumažinti porcijas — klysti.

Prarasti svorio amžių ir maisto medžiagų stygius tik dar labiau lėtina medžiagų apykaitą. Šią patarlę žino daugelis.

Lankomiausi

Viskas prasideda nuo tavo mąstymo. Juk jei tau keturiasdešimt, turi elgtis ir atrodyti tarsi tau būtų keturiasdešimt, o ne dvidešimt, tiesa. Kiekviena moteris, kuri nori aplenkti laiką, turi kažkokių neišsakytų lūkesčių, psichologinių problemų. Jei suvoksi, kad keturiasdešimties gražiai ir seksualiai atrodysi, jei būsi sveika ir moteriška, tuomet nepersistengsi lieknėdama. Valdyk save Moterys, kurioms per keturiasdešimt, sunkiai pasisavina kaloringą maistą, tuomet ir sveikata nedžiugina.

Svarbiausia, vengti valgymo vakarais ir vėlai po pietų.

prarasti svorio amžių

Reiktų didžiausią maisto dalį suvartoti iki trijų valandų dienos. Svarbu susidoroti su stresu, vengti emocinio valgymo ir nelepinti savęs kaloringais patiekalais.

prarasti svorio amžių

Jei žinai, kad tavęs laukia sunkūs išbandymai, susiplanuok dieną ir valgymo planą iš ryto. Stenkis jo prarasti svorio amžių.

Kaip numesti svorio. Dietos ir kiti svorio metimo patarimai.

Porcijos Moterys po keturiasdešimties, norėdamos atsikratyti svorio, turėtų pirmiausia mažinti maisto porcijas. Tai lengviau bus padaryti, jei įsigysi naujas lėkšteles ir puodelius. Tuomet į lėkštę ar dubenį įsidėsi mažiau maisto. Kalorijas skaičiuoti — nemenkas išbandymas, naudoti mažesnius indus — patogu ir nesudėtinga.

Nuorodos kopijavimas

Sportuok Brandžios moters sporto režimas turi būti kur kas aktyvesnis, nei jaunos moters. Penkis ar šešis kartus per savaitę reiktų sportuoti sporto klube po 45 minutes.

Pusvalandis jėgos pratimų, turėtų tapti rutina du kartus per savaitę. Kilok sunkumus, vaikščiok, sportuok, tiek ryte, tiek dieną, tiek vakare. Jei neturi galimybės pabėgti į sporto salę, vaikščiok dienos metu, kuo daugiau laiko, praleisk judėdama.

Patarimai kaip numesti svorio

Keisk gyvenimo būdą Jei nepasiseka numesti svorio per pirmus mėnesius ar net pusmetį, nepulk į paniką. Tu tikrai ne viena. Laikykis dietos ir sportuok metus, kitus. Gyvenk sveikai, niekada nenuleisk rankų. Tikrai jausiesi verta dėmesio ir puikios ateities.

Svarbi informacija