Riebalų nuostoliai sulaukus 40 metų

50 nuostolių virš svorio moters

Rašyti komentarą 0 Bėgioti — pigiausias ir maloniausias būdas mesti svorį. Tam nebūtinas sporto klubas, dietos ar maisto papildai. Be to, pabėgiojus gera dienos pradžia garantuota.

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Naujausias mokslo tyrimas rodo, kad naudingiausia organizmui bėgioti rytais ir — tuščiu skrandžiu. Yra žmonių, kuriuos galima vadinti rytiniais bėgikais. Jiems bėgioti ryte būtina, kaip kitiems — išgerti kavos. Tie, kurie bėga nuo problemų ir streso, dažniau yra vakariniai bėgikai.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Pabėgioti po darbo grįžus namo — geras pasirinkimas tiems, kurie sunkiai atsipalaiduoja, tikina specialistai. Tačiau paskelbti nauji medicininių tyrimų duomenys rodo, jog bėgioti ryte ir nepusryčiavus yra kur kas naudingiau, vertinant medžiagų apykaitos požiūriu.

riebalų nuostoliai sulaukus 40 metų max deginti riebalus

Tiesa, tai nereiškia, jog tie, kurie tiesiai iš lovos šoka į sportinius batelius, greičiau netenka svorio, tačiau medžiagų apykaita jų organizme tampa kur kas spartesnė. Tyrimas, kurį atliko Anglijos Batho universiteto prof.

Javieras Gonzalesas su kolegomis, rodo, jog pagrindinis pokytis, bėgiojant ryte nevalgius, yra susijęs su staigiu insulino gamybos sumažėjimu, o šis, savo ruožtu, — su diabetu ir nutukimu.

riebalų nuostoliai sulaukus 40 metų geriausias kūno lieknėjimo formuotojas

Tyrimo autoriai pabrėžia, jog tyrime dalyvavusieji savanoriai lengvai prisitaikė prie naujos rutinos ir nepajuto didelių bėdų bėgiojant tuščiu skrandžiu. Gonzalesas ir jo kolegos atliko du tyrimus, juose dalyvavo antsvorio turintys vyrai.

Medi svorio klinika charlotte nc

BBC pasakoja, jog pirmasis tyrimas buvo trumpas — vieną dieną per savaitę vyrai prakaitavo ant velotreniruoklio tuščiu skrandžiu, kitą dieną jiems buvo skiriamas toks pats fizinis krūvis, tačiau — jau po pusryčių su dideliu angliavandenių kiekiu. Ilgesnis tyrimas truko šešias savaites.

riebalų nuostoliai sulaukus 40 metų svorio prarasti slapukus

Riebalų nuostoliai sulaukus 40 metų metu viena dalis iš ies vyrų treniravosi prieš pusryčius, kita — po jų. Tyrimo metu paaiškėjo, kad abiejų grupių vyrai svorį prarado maždaug tuo pačiu greičiu, tačiau tų, kurie treniravosi tuščiu skrandžiu, organizmas po valgio išskyrė žymiai mažiau insulino.

Sykiu bazinis insulinas, kurio jau buvo jų kraujyje, veikė kur kas efektyviau.

Svarbi informacija