Tikslas bpm riebalų deginimas,

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Nuorodos kopijavimas

Pasvirkite aukštyn kojomis su svarmenimis. Kojų lenkimas ant treniruoklio. Ant pasvirusio suolo liemens pakyla. Koja pakyla ant skersinio. Vaizdo įrašas: intervalas ir intensyvus mokymas Jei dar nesugalvojote, kurios kardio treniruotės greičiau degina riebalus, vaizdo įrašas padės jums pasirinkti intervalinę apkrovą. Nuo standartinio kardio jis skiriasi tuo, kad užsiėmimų metu kinta lygis ir tempas.

Ši programa naudojama kultūrizme, nes padeda deginti riebalus neprarandant raumenų masės. Kardio treniruotės ant elipsės pavyzdys Naudodami elipsoidą, sudeginsite poodinius riebalus ir treniruosite pilvo, šlaunų, sėdmenų, nugaros ir kūno raumenis. Elipsinis treniruoklis yra tinkamas kardio treniruotėms žmonėms, turintiems didelį svorį ar turintiems skaudžių sąnarių, nes jie neįtakoja šokinėjimo ir smūgių.

Judėjimas palei elipsinę trajektoriją mažina stresą, gerina nuotaiką. Žiūrėkite vaizdo įrašą, kaip atlikti kardio treniruotes elipsės formatu: Ant nejudančio dviračio Važinėjimas dviračiais yra patraukli veikla, tačiau treniruotės nejudančiu dviračiu taip pat turi neabejotinų pranašumų.

Kokia yra kardio treniruotės nauda ir žala

Kai blogas oras, galite pedaluoti namuose ar sporto salėje. Jums nereikia nusipirkti papildomos įrangos pirštinių ir šalmo pavidalu, o raumenys gauna tokią pat apkrovą kaip ir įprasta dviračiu.

Be to, šio tipo širdies krūvis neturi kontraindikacijų. Žiūrėkite kardio treniruotės vaizdo įrašą apie mankštą: Vaizdo įrašas: kardio treniruotės su Tracy Anderson pradedantiesiems Ar tau patinka šokti? Norėdami atsikratyti riebalų pertekliaus, naudokite pomėgį. Atlikdami mėgstamos muzikos pratimus, numesite svorio ir sustiprinsite širdies raumenį, veiksmingai veiksite prie savo figūros. Mes siūlome pagrindinį šokių pratimų rinkinį pradedantiesiems iš fitneso trenerio Tracy Andersono, trunkantį 2 tikslas bpm riebalų deginimas Su Jillian Michaels už riebalų deginimą Amerikietė Gillian Michaels yra svorio metimo kursų autorė.

Treniruotės su ja yra populiari namų sporto programa. Atkreipiame jūsų dėmesį į 50 minučių trukmės labai efektyvų riebalų deginimo pratimą, kuris treniruos kūno raumenis: Treniruojamės su Janet Jenkins namuose Kitas šokio kardio žaidimas su Holivudo trenere Janet Jenkins bus efektyvus kasdienis būdas atsikratyti poodinių riebalų.

Tau melavo mielas drauge ...

Be to, šie pratimai padės padaryti kojas gražias ir tinkamas, lavinti sėdmenų raumenis ir palikti gerą nuotaiką visai dienai: Sveiki draugai. Kardio treniruotės riebalų deginimui gali veikti labai efektyviai, jei viskas bus padaryta teisingai. Mes galime numesti svorio skirtingu greičiu, didesniu ar mažesniu mastu išsaugodami raumenis, apie kuriuos bus diskutuota šiandien.

Ar tau nuobodu? Taip, taip, žinau, man seniai nebuvo paskelbta Susikaupė daug dalykų, draugai.

Lieknėjimą skatinantys medikamentai, vaistai

Nuolatiniai skaitytojai ir prenumeratoriai tai pastebėjo. Dėkojame, kad nerimaujate ir laiškus rašote el. Netolimoje ateityje tikslas bpm riebalų deginimas, ką veikiau. Tuo tarpu teisingai Tradiciškai prieš vasarą manau, kad labai svarbu paskelbti daugiau medžiagų apie svorio metimą ir kūno išsausėjimą, nes vasarą dauguma žmonių nori atrodyti gražiai, liekni ir seksualūs.

Širdies ritmo zonos Fizinis aktyvumas yra puikus būdas pasijusti geriau, sustiprinti sveikatą bei smagiai praleisti laiką. Rekomenduojama būti fiziškai aktyviu bent po 30 minčių per dieną.

Taip atsitiko, kad mūsų raumenys atrodo daug gražiau be riebalų pertekliaus, todėl daugelis sportininkų, sportininkų ir paprastų žmonių visų pirma nori atsikratyti kūno riebalų. Nors dabar aš labiau išsiskiriu iš savęs, kad noriu atrodyti plonai ištisus metus, kaip ir dauguma žmonių, nes Mane labai motyvuoja nuolatinis rezultatas veidrodyje, o ne tik trumpalaikis patrauklus pasirodymas vasarą.

Main navigation

Norėčiau, kad jūs suprastumėte aerobikos pratimų mechanizmus. Taigi galite efektyviau valdyti savo svorio metimo procesą. Todėl šiandien aptarsiu labai aktualias problemas, susijusias su širdies pakrovimu, kurių atsakymus patvirtina eksperimentai ir moksliniai tyrimai.

Kardio pratimai ir skirtumai nuo anaerobinių pratimų Yra daugybė kardio pratimų ir kelių rūšių fizinio aktyvumo, kurie gali pagreitinti riebalų deginimą. Apie juos kalbėsime su jumis.

Širdies ritmo zonos

Pirmiausia nuspręskime, kas yra širdies krūvis ir kuo jis skiriasi nuo galios. Be deguonies.

Norint tiekti energiją iš šios apkrovos, reikia angliavandenių glikogeno atsargų pavidalu. Tai bet kokia jėgos apkrova nuo kultūrizmo iki sunkumų kilnojimo ir kt. Išvada: Svarbiausias skirtumas tarp šių pratimų rūšių yra tas, kad angliavandeniai glikogenas dega anaerobinės mankštos metu, o riebalų atsargos dega mankštos metu. Tai nereiškia, kad kuri nors iš šių apkrovų yra geresnė. Tai tik leidžia suprasti, kad šios rūšies kroviniai turi skirtumų. Atlikdami širdies darbą, galime pastebėti šiuos efektus: Riebalų rūgščių oksidacija riebalai dega tiesiogiai nedideliais kiekiais ; Padidėjusi kraujo apytaka padidėjęs kapiliarų skaičius ; Padidėjęs mitochondrijų mūsų ląstelių energijos stočių ir riebalus deginančių fermentų skaičius; Glikolitinių jėgos raumenų skaidulų transformacija į oksiduojančias tvirtas Kentuckiana svorio netekimas Jeffersonville Sumažėja išeikvojamas energijos kiekis ramioje būsenoje padidėja energijos vartojimo efektyvumas ; Galios apkrova turi šiuos efektus: Padidėjęs deguonies suvartojimas po treniruotės; Padidėjęs glikogeno kiekis raumenyse ir fermentuose; Padidėjęs raumenų susitraukimo efektyvumas dėl raumenų skaidulų padėties raumenų masėje optimizavimo - kūnas pradeda efektyviau lokalizuoti raumenų skaidulas, kad būtų lengviau įveikti apkrovą ; Padidėja visos energijos sąnaudos glikogeno atliekos, medžiagų apykaitos greičio pagreitis, raumenų augimas ir tikslas bpm riebalų deginimas.

Kaip jau pastebėjote, šios dvi apkrovų rūšys šiek tiek prieštarauja viena kitai. Kuo daugiau treniruositės sporto salėje, tuo mažiau ištvermės yra vienos rūšies raumenų skaidulų transformacija į kitas.

Kita vertus, kuo daugiau bėgiojate, tuo mažesni ir silpnesni raumenys. Ką tada daryti ir kokį fizinį aktyvumą pasirinkti norint efektyviai numesti svorio?

Reader Interactions

Nes jei ketinate priaugti raumenų masės ir norite tai išsiaiškinti, tada nematau jokios priežasties artimiausiu metu galvoti apie kardio treniruotes, išskyrus retas išimtis. Jei jūsų tikslas yra graži, atletiška, liekna išvaizda, tuomet KELI fizinės veiklos rūšys: aerobinis ir anaerobinis vaikai numeta svorio geriausi variantai iškart.

Jėgos apkrova anaerobinė leis jums sutaupyti didžiąją dalį raumenų ir padidinti bendrą energijos sąnaudas, tuo pačiu pagreitindama riebalų deginimą dėl mažesnio cukraus kiekio kraujyje.

Kardio pratimai aerobiniai leis jums tiesiogiai pradėti deginti riebalus jie lėtai degins riebalusmažins gliukozės kiekį ir ištvermės treniruotes. Beje, mažesnis gliukozės kiekis yra labai svarbus veiksmingesnio riebalų deginimo veiksnys, nes kuo greičiau mažėja ir sunaudojama gliukozė, tuo mažesnis cukraus kiekis kraujyje, tuo greičiau vyksta lipolizė ir riebalų deginimas.

Nepaisant to, kad energijos krūvis žymiai padidina bendrą energijos suvartojimą treniruotėse ir po jų, ji vargu ar padidina gliukozės sunaudojimą. Yra du eksperimentai šia tema: tikslas bpm riebalų deginimas eksperimentas: Šis eksperimentas parodė, kad jei sportininkas naudoja aerobikos treniruotes kartu su jėgos treniruotėmis, gliukozės sunaudojimas yra daug geresnis nei tada, kai jis naudoja tik jėgos treniruotes.

Eksperimentas Nr. Ši išvada rodo pati save. Norėdami efektyviausiai sudeginti riebalus ir išlaikyti gražią mūsų raumenų formą Privaloma naudoti širdies krūvius kartu su energija.

Apie tuos kardio pratimus, kuriuos galime atlikti namuose ir sporto salėje, kalbėsime šiek tiek toliau, tačiau kol kas pasakykime, kuris širdies darbas geriau degintų riebalus. Kuris kardinolas geriau degina riebalus Čia turime nuspręsti dėl tikslų, su kuriais susiduriate.

tikslas bpm riebalų deginimas

Apskritai širdies darbą galime padalyti į du tipus: Didelis intensyvumas labai greitas bėgimas. Mažas intensyvumas greitas ėjimas. Jei mes kalbame apie ilgalaikius tikslus, tikslas bpm riebalų deginimas, ko gero, geriau veikia didelio intensyvumo apkrova labai greitas bėgimaso jei šiuo metu kalbama apie riebalų deginimą, tada geriau veikia mažo intensyvumo apkrova greitas ėjimas. Kuo mažesnis širdies darbas, tuo daugiau riebalų oksiduojasi sudeginama ir mažiau angliavandenių glikogeno Kita vertus: Kuo didesnis kardio intensyvumas, tuo labiau padidėja paskesnės energijos išlaidos atsigavimui.

Kuo mažesnis širdies intensyvumas, tuo mažesnės būsimos energijos sąnaudos pasveikimui.

tikslas bpm riebalų deginimas

Mes turime tam tikrą prieštaravimą. Kur vienoje kardio formoje yra pliusų, kitoje sukuriami minusai.

tikslas bpm riebalų deginimas

Mes galime sudeginti riebalus, tačiau tokiu atveju jų sudeginsime labai mažai.

Svarbi informacija