Jicama numesti svorio

Brokoliai TOP 10 gyvūlinės kilmės maisto produktų Balandis Ar jūs alkanas, kai bandote numesti svorio? Daugelis iš mūsų.

Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio

Tačiau protingi valgytojai žino, kad jei jūsų mityboje gausite pakankamai pluošto, alkis yra labiau tikėtinas. Ir sveiki valgytojai taip pat žino, kad natūralūs maisto produktai yra puikus pluošto šaltinis.

  • Top 15 natūralių maisto produktų, kurie stabdo badą - Mityba-Už-Svorio Netekimas -
  • 30 patarimų, kaip numesti svorio | Moterų sporto klubas "Figurėja"
  • Celiulito gydymas, naikinimas - kaip atsikratyti celiulito

Tačiau dietos saugokitės. Kai kurie didelio pluošto maisto produktai taip pat yra daug riebalų ir kalorijų. Jei norite pažaboti alkį ir numesti svorio, naudokite šį natūralių maisto produktų sąrašą svorio netekimui, kurie yra daug pluošto, bet mažai kalorijų ir mažai riebalų. Visus juos rasite savo vietinėje parduotuvėje ir lengva nešiotis, kad greitai ir mitybai patogūs užkandžiai, kai važiuojate.

jicama numesti svorio

Be to, be riebalų veggie yra lengva laikyti šaldytuve ir lengvai pakuoti, kai jums reikia užkandžių kelyje. Ridikėliai nėra didžiausia pluošto daržovė, bet už kiekvieną suvartojamą 20 kalorijų apie 9 ridikų gausite gramus pluošto.

jicama numesti svorio

Jei jums nepatinka valgyti ridikėliai vieni, supjaustykite juos ir pridėkite juos prie salotų, kad suteiktumėte jam pikantišką skonio pop. Jūs netgi galite virti ridikėliai ir valgyti juos kaip sveiką patiekalą. Pusė puodelio gausios pupelės suteikia apie kalorijų ir beveik 6 gramus pluošto.

Dar vienas tyrimas įrodė, kad į savo mitybą tris nedidelius obuolius tai sudaro kalorijų įtraukusios moterys per dvylika savaičių numetė kiek daugiau nei kilogramu daugiau už tas, kurios šio vaisiaus nevalgė. Šparagai Vienoje stiklinėje šparagų yra tik 40 kalorijų.

Jei jums patinka pikantiški avinžirnių skoniai, galite juos valgyti atskirai arba kaip patiekalą. Tačiau daugelis virėjų mėgsta juos naudoti receptuose. Aš naudoju juos mažo kaloringumo hummui be tahini.

TOP 10 gyvūlinės kilmės maisto produktų (Balandis 2020).

Jūs taip pat galite pridėti garbanzo pupeles sriuboms ir salotoms arba užkandžiauti pjautuvais. Gvajavus galima valgyti žaliais, tačiau daugelis žmonių, kurie bando numesti svorį, naudoja juos sveikai.

  • Norite numesti svorio? Mitybos specialistai pataria daugiau valgyti šių produktų - DELFI Gyvenimas
  • 5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų - DELFI Gyvenimas
  • Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas

Norėdami pagaminti kokteilį su gvajavu, sujunkite bet kokią vaisių dalį visa tai valgoma! Su uogomis ar citrusiniais vaisiais. Braškės ir ananasų pora gerai su guava.

jicama numesti svorio

Jei norite, įpilkite pieno, pavyzdžiui, nugriebto pieno ar jogurto, bet jūs neturite. Jūs netgi galite pridėti špinatų sveikai baltymų dozei ir dar daugiau pluošto! Kriaušė patenkins jūsų troškimą ir suteiks sveiką pluošto dozę.

Kad sulieknėtumėte, privalu laikytis dietos. Taip buvo manoma anksčiau. Dabar dietologai choru tvirtina, kad galima sulieknėti ir be dietų. Tokios paprastos strategijos leidžia pasiekti ilgalaikių rezultatų.

Mažas brandus kriaušės turi tik 85 kalorijas, bet sudaro 5 g pluošto. Kai kurie pirkėjai vengia kriaušių, nes jie yra sudėtingi laikyti.

5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų

Ir jei galų gale juos išmeskite į šiukšlių dėžę, tuomet kaina nėra verta. Bet jei kriaušės tinkamai surenkamos ir saugomos, jos iš tikrųjų gali jicama numesti svorio laikomos kelis mėnesius.

Tačiau yra jicama numesti svorio, dėl kurios sumanūs dietologai laikosi šios veggie. Tai pigus, universalus ir labai mažas kalorijų kiekis.

Salierai taip pat yra geras mitybos pluošto šaltinis. Vidutinė salierų kotelė turi tik 6 kalorijas ir vieną gramą pluošto. Tai neatrodo kaip daug pluošto, bet jei manote, kad visi būdai, kuriais galite naudoti salierus, šie pluošto gramai gali greitai prisidėti.

Supjaustykite salierus ir ryte pridėti jį į veggie omlet.

Ridikėliai

Pietūs du ar tris kojelius, kad galėtumėte rūkyti. Jūs netgi galite padaryti salierų sriubos grietinėlę vakarienei. Naudokite baltas pupeles daugiau pluošto! Vietoj sunkių grietinėlės, kad supjaustytumėte kalorijas ir išlaikytumėte sriubą.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai

Maisto prekių parduotuvėje esate labiau tikėtina, kad juos surasite daržovių konservuose, nei gaminti. Nors galite rasti ir paruošti šviežią veislę, greičiausiai galėsite sumažinti natrio kiekį ir gauti švaresnį skonį. Pilna puodelio širdies palmių turi tik 41 kaloriją ir suteikia 4 gramus pluošto.

Daugelis žmonių palygina skonį su šparagais arba artišokais, todėl juos lengva sukapoti ir pridėti prie salotų.

Jie taip pat gali būti virti su citrina kaip šalutinis patiekalas. Norint kontroliuoti kalorijas, vietoj sviesto, naudokite vištienos išteklius, kai juos ruošiate.

jicama numesti svorio

Bet jūs vis tiek galite laikyti uogas savo mityboje. Tiesiog perkate juos šaldiklio praėjime.

Nuorodos kopijavimas

Šaldytos uogos yra puikus pluošto ir kitų sveikų maistinių medžiagų šaltinis. Šaldytos nesaldintos gervuogės, pavyzdžiui, turi 97 kalorijas vienam puodui ir 8 gramus pluošto. Šaldytos avietės turi tik 64 kalorijas ir 8 gramus pluošto.

Taigi, kas yra geriausias būdas valgyti šaldytas uogas?

Padarykite mažo kaloringumo, didelio pluošto kokteilį!

Svarbi informacija