Lieknėjimo kopi

Aš ir mano lėkštė :) - Puslapis 32 - Mano lieknėjimo istorija - Forumas

Trenerio Virginijaus Garlausko efektyvaus lieknėjimo patarimai

Patarimais, kokios šalys savo maisto kultūra savaime skatina lieknėti, kokių mitybos įpročių reikia laikytis kelionėje ir kodėl svarbu atostogas leisti aktyviai, dalijasi kelionių ekspertas Tadas Rimkus bei dietologė Dovilė Urbanavičiūtė. Išlaikykite pusiausvyrą tarp pasilepinimo ir persivalgymo Dažniausiai nuogąstaujama, kad atostogų metu nepavyks atsispirti pagundoms išbandyti kitos lieknėjimo kopi skanėstus.

xy svorio metimas

Tačiau norint sulieknėti, svarbiausia mokėti išlaikyti pusiausvyrą tarp pasilepinimo ir persivalgymo. Valgyti reikėtų ne rečiau kaip kas 4 valandas. Pusryčius derėtų valgyti per pirmą valandą atsikėlus, vakarienę — likus 2 valandoms iki miego.

riebalų degintojas su azoto oksidu

Taip pat svarbu nepamiršti vartoti pakankamai skysčių, patartina išgerti 2—3 litrus vandens per parą. Patariama nepiknaudžiauti ir kava bei alkoholiu. Norint retkarčiais pasilepinti įvairiais delikatesais, siūloma vykti į šalis, turinčias gurmanišką maisto kultūrą. Tačiau jei kelionės tikslas yra kūno formų tobulinimas, siūloma rinktis šalis, pasižyminčias savaime lieknėti skatinančia maisto kultūra.

pasiekti svorio netekimas Paducah

Anot kelionių eksperto T. Rimkaus, protinga būtų vykti į Viduržemio jūros regiono šalis, kadangi jos pasižymi plačiu jūros gėrybių racionu.

Ar kava gali priversti mane numesti svorio

Jam pritaria ir dietologė D. Išbandykite aktyvias pramogas Norint sulieknėti reikia nepamiršti ir kelionėse siūlomų aktyvių pramogų: nardymo, važinėjimo dviračiu, kopimo į kalnus, plaukiojimo banglentėmis, slidinėjimo.

ut sveikatos svorio netekimas

Neabejotina, kad visos slidinėjimo kelionės taip pat yra fiziškai aktyvios. Aktyvių atostogų metu mityba yra ypač reikšminga.

Jėgos trikovės mėgėjai turės galimybę išbandyti Eleiko jėgos trikovės štangų komplektus, kurie leidžia net iki kg apkrovą.

Svarbi informacija