Numesti svorio 05

Kaip numesti svorio: 9 paprasti patarimai - ebareket.lt

Mokslininkai taip pat atskleidė, jog papildomi kilogramai tokiu atveju tirpsta ne dėl daugiau sudeginimų kalorijų, bet mažesnio apetito bei alkio hormonų kiekio.

tinkami deginti riebalus riebalų degintuvo vartojimas

Tačiau mokslininkams dar nepavyko išsiaiškinti šio fenomeno priežasties. Tyrėjai lygino dvi žmonių grupes, kurios 4 dienas valgė tuos pačius tris patiekalus per dieną, tačiau skirtingais laikotarpiais: ankstyvojo riboto maitinimo eTRF grafiku ir ne taip griežtai sudarytu mitybos tvarkaraščiu. Iš viso darbe dalyvavo baigė 11 vyrų ir moterų: 6 — eTRF, 5 — kontrolinėje grupėje.

Pirmoji — eTRF — grupė pusryčiavo ryto, o paskutinįsyk valgė Tuomet jų laukė 18 valandų trukmės pasninkas prieš kitos dienos pusryčius. Palyginamoji grupė taip pat pusryčiavo 8.

deginti riebalus padidinti medžiagų apykaitos rezultatus geriausias riebalų degintojas su įrodytais rezultatais

Tad jų nevalgymo laikotarpis truko tik maždaug 12 valandų prieš pusryčiaujant kitą dieną. Ketvirtąją eksperimento dieną dalyviams kvėpavimo kameroje buvo atlikta daugybė tyrimų, idant būtų galima įvertinti jų metabolizmą.

Analizuoti tiriamųjų sudeginti riebalai, kalorijos, angliavandenių bei baltymų kiekiai.

Scarlett pomers svorio kritimas

Vėliau ir patys dalyviai įvertino įvairius apetito spektro aspektus, pavyzdžiui, alkį, troškimą ir gebėjimą valgyti bei sotumo jausmą. Iš kraujo ir šlapimo mėginių, duotų ryte ir vakare, tyrėjų komanda numesti svorio 05 pat galėjo įvertinti alkio hormonų kiekį.

ar numesite svorio dėl gripo? svorio metimo vėlavimo laikotarpis

Rezultatai parodė, kad kalorijų deginimas grupėse pernelyg nesiskyrė. Tačiau eTRF sąraše esantys asmenys turėjo mažesnį bado hormono lygį ir bei pranešė apie tam tikrus pagerėjusius apetito aspektus.

  • Metate svorį? Šių klaidų nedarykite | Žmonėebareket.lt
  • Wzlx svorio netekimas
  • Montelukast riebalų nuostoliai
  • Numesti svorio kliūtis
  • Kaip numesti svorio: 9 paprasti patarimai - ebareket.lt

Ataskaitoje taip pat atskleidžiama, kad eTRF mitybos grupė per 24 valandas sudegino daugiau riebalų. Svarstydami tokių rezultatų priežastis, mokslininkai teigia, jog valgant paskutinįsyk po pietų, organizmas galimai pradeda pereiti nuo angliavandenių prie riebalų deginimo energijai gauti.

Tačiau, įspėja tyrėjai, išvados apie riebalų deginimą kol kas yra preliminarios, ir ragina atlikti didesnio masto tyrimą, kad būtų patikrinta ir patvirtinta, ar tokios mitybos strategijos kaip eTRF iš tikrųjų gali padėti žmonėms atsikratyti nereikalingų kūno riebalų.

Skubantiems

Pagrindinė darbo autorė Courtney M. Peterson, Harvardo universiteto doktorantė, mitybos mokslų daktaras Alabamos universitete Birmingeme, teigia, jog ankstesni tyrimai negalėjo išaiškinti, ar valgymo laiko strategijos numesti svorio 05 žmonėms numesti svorio deginant kalorijas ar slopinant apetitą.

Taip nutiko todėl, kad su gyvūnais darytų eksperimentų išvados prieštaravo studijų su žmonėmis išvadomis. Tiesa, kai kurie moksliniai darbai tyrimai išties įrodė, kad valgymo laiko plano laikymasis gali padėti mesti svorį deginant kalorijas.

kaip vyrui numesti svorio 10 savaičių nėščiosios svorio metimas

Tačiau C. Peterson bei jos kolegos pabrėžia, jog ankstesnių tyrimų atveju nebuvo tiesiogiai stebimas kalorijų deginimas arba šie turėję kitų trūkumų, galimai temdžiusių rezultatus. Verta skaityti!

Svarbi informacija