Numesti svorio sugriežtinti

Kaip sugriežtinti veido, krūtinės ir kūno odą po svorio netekimas

Mokslininkai pastebėjo, jog mažiau sveriančios moterys labiau pasitiki savo jėgomis, geriau sugeba kontroliuoti ir keisti savo elgesį ir yra įsitikinusios, kad visi įvykiai jų gyvenime priklauso nuo jų pačių.

Nuorodos kopijavimas

Antsvoris ir nutukimas tampa vis aktualesne problemaaptarinėjama tiek medicinoje, tiek psichologijoje, tiek visuomenės informavimo priemonėse. Antsvorį turintys ir nutukę žmonės dažniau serga antro tipo cukriniu diabetu, širdies ligomis, patiria insultą, jiems tenka kovoti su padidėjusiu kraujospūdžiu, tulžies pūslės sutrikimais.

Taip pat mokslininkai atskleidė, jog priaugus svorio, imama mažiau pasitikėti savimi, dažniau pasitaiko nuotaikos kaito. Tuo tarpu numetę svorio žmonės ne tik, kad labiau imama pasitikėti savimi, bet ir laisviau bendrauja su aplinkiniais ir pagerėja jų tarpasmeniniai santykiai. Wing ir S.

Valgydami daugiau šio riebalus deginančio maisto produkto greičiau numesite svorio, rašoma dailystar. Geriausias būdas numesti svorio — tiesiog deginti daugiau kalorijų, nei jų suvartojate. Kūnas nuotr.

Taip pat pastebėta, jog metant svorį svarbus tėvų ir vaikų palaikymas, draugų ir kolegų supratingumas. O labiausiai įtakos sėkmingam svorio metimui turi partnerio paskatinimas ir palaikymas.

Tuo pačiu, mokslininkai pastebi, jog svorio padidėjimui daugiausiai įtakos turi nuolatinis persivalgymas. Persivalgymą gali iššaukti paprasčiausias pasikeitimas dienotvarkėje, netikėtas įvykis ar nemalonus nutikimas.

Todėl siekiant numesti papildomus kilogramus, svarbu mokėti susidoroti su išgyvenamu stresu, svarbu surasti įvairių atsipalaidavimo būdų. Atlikus tyrimą Lietuvoje pastebėta, kad su stresu sudėtingiausia susidoroti dirbančioms moterims.

numesti svorio sugriežtinti

Jos dažniau turi antsvorio ar yra nutukusios nei studijuojančios ar niekur nedirbančios moterys. Todėl jau studijų metu svarbu atrasti pomėgį, hobį, kuriuo užsiimdamos moterys galėtų atsipalaiduoti, pailsėti.

numesti svorio sugriežtinti

Asmeninės savybės turi įtakos lieknėjimui Ne tik socialinis palaikymas ir sugebėjimas susidoroti su stresinėmis situacijomis turi įtakos lieknėjimui.

Atlikus tyrimą Lietuvoje, pastebėta, kad moterys, turinčios mažesnę kūno masę, labiau pasitiki savo jėgomis ir tiki, kad gali pasiekti užsibrėžto tikslo. Tokios moterys užtikrinčiau reaguoja į iššūkius ir kliūtis, įdeda daugiau pastangų, kad numestų svorio ir tvirčiau laikosi savo užsibrėžtų tikslų. Taip pat pastebėta, jog moterys, pasitikinčios savo jėgomis, numeta žymiai daugiau svorio nei nepasitikinčios savimi.

numesti svorio sugriežtinti

Taip pat mokslininkai pastebėjo, kad nutukę asmenys linkę manyti, jog jų kūno svoris yra priklausomas nuo išorinių veiksnių. Saltzer atskleidė, jog asmenys, manantys, kad visi pokyčiais, vykstantys jų gyvenime, priklauso nuo jų pačių, stipriai vertina savo išvaizdą ir dažniau planuoja numesti svorio.

Temos, straipsniai, įmonės

Be to jie buvo labiau motyvuoti keisti elgesį ir ieškodavo įvairiausios informacijos apie lieknėjimą. Metant svorį svarbu savęs paklausti, kaip man sekasi siekti norimo tikslo Bet vien tik suprasti, kad kiekvienas žmogus gali kontroliuoti savo kūno svorį, nepakanka.

Atliktas tyrimas Lietuvoje parodė, kad siekiant sumažinti svorį, svarbu ir sugebėti kontroliuoti ir keisti savo elgesį. Moterys, turinčios vidutinį kūno svorį, sugeba save motyvuoti ir paskatinti save neatideliojant pradėti mesti svorį.

Patarimai numesti svorio

Jos dažniau ieško informacijos, susijusios su išvaizda, grožiu ir lieknėjimu. Prieš pradėdamos mesti svorį, jos susipažįsta su žmonėmis, kurie galėtų padėti joms lieknėti, atranda vietas, kur galėtų sportuoti, pirkti sveiką maistą.

O prarasti gryni kūno riebalai surinkta informacija, jos susidaro lieknėjimo planą ir nuosekliai šį planą įgyvendina.

Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Taip pat moterys, numetusios norimus kilogramus, ne tik nuosekliai įgyvendino savo susidarytą planą, bet ir reguliariai peržiūrėdavo savo susidarytą planą ir vertindavo, kaip joms sekasi siekti norimo tikslo.

Tačiau dažnai pamirštą kartas nuo karto įvertinti, kaip jiems numesti svorio sugriežtinti siekti užsibrėžti tikslo. Labai retai savęs paklausia: kaip aš jaučiuosi mesdamas svorį? Ar šis pasirinktas lieknėjimo būdas man tikrai tinkamas? Svarbu suprasti, kad lieknėjimo procesas sukelia taip pat daugybe jausmų ir išgyvenu.

Todėl metantiems svorį rekomenduočiau rašyti dienoraštį, kuriame fiksuotumėte ne tik savo svorio pokyčius, ką valgėte šiandien, bet ir kas įvyko per dieną, kiek kartų per dieną numesti svorio sugriežtinti saldumynų ir kiek kartų per dieną atsispyrėte pagundoms, kaip jautėtės dėl to.

Taip pat siūlau neužsidaryti ir bent kartą per savaitę dalintis su artimaisiais tuo, ką patiriate ir išgyvenate mesdami svorį.

Pastebėsite, kad pakito maisto skonis. O gal atrasite, kad bėgiojimas ar plaukimas, sporto šaka, be kurios numesti svorio sugriežtinti gyventi.

Pranešti klaidą

Visais šiais išgyvenimais dalinkitės su artimaisiais ir nepajusite, kaip sulauksite vis daugiau palaikymo ir supratimo. Rekomendacijos Norintys sulieknėti, turėtų vadovautis šiais principais: Išsikelkite tikslą, kuris numesti svorio sugriežtinti realus ir lengvai įgyvendinamas. Svarbu, kad išsikeltam tiksle būtų įvardinta, kokių rezultatų siekiama ir per kiek laiko bus siekiama tokių rezultatų pasiekti.

Atraskite, kas jus motyvuoja metant svorį. Užduokite sau klausimą: kaip pasikeis gyvenimas, jei numesite norimus kilogramus? Ieškokite informacijos apie sveiką mitybą, emocinį valgymą, mankštinimąsi, aktyvų laisvalaikį.

Susipažinkite ir bendraukite su žmonėmis, kurie gali padėti jums mesti svori.

„Nusprendžiau numesti svorio!”: kas svarbu lieknėjant? (rekomendacijos) - DELFI Gyvenimas

Tai gali būti dietologai, medikai, asmeniniai treneriai, psichologai ar žmonės, kurie numetė svorio ir gali pasidalinti, kaip jiems pavyko pasiekti norimų rezultatų. Susidarykite išsamų lieknėjimo planą. Plane numatykite, kada valgysite, kada sportuosite, kada dirbsite, kada ilsėsitės. Laikykitės susidaryto plano.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Jei teks susidurti su šeimos narių, partnerio įtikinėjimais, kad nustokite mesti svorį, stenkitės vis tiek tikėti savo jėgomis ir toliau siekti savo užsibrėžto tikslo.

O jei jau nuklysite nuo susidaryto lieknėjimo plano, pavyzdžiui, paragausite kaloringo pyragaičio, nekaltinkite savęs, o grįžkite prie susidaryto plano ir toliau juo vadovaukitės.

numesti svorio sugriežtinti

Paprašykite artimųjų palaikyti jus. Atvirai su šeimos nariais pasidalinkite, kodėl norite mesti svori ir kad tikitės, jog artimieji jus palaikys pvz.

  1. Pgx riebalų degintojas
  2. Šis produktas degina riebalus: vartokite jį nuo šiandien | ebareket.lt

Atraskite veiklą, kurios metu galėsite atsipalaiduoti. Tai gali būti meditacija, knygos skaitymas, pasivaikščiojimas gryname ore, mokymasis šokti ar piešimas. Svarbu, jog tos veiklos metu pamirštumėte visus dienos rūpesčius ir pajustumėte lengvumo jausmą. Įvertinkite, kaip jums sekasi siekti užsibrėžto tikslo.

Būdas numesti svorio ar priverstinis badavimas? Šią dietą iškęstų tik vienetai | ebareket.lt

Paklauskite savęs, ar jus jau pasiekti rezultatai tenkina? Kaip jaučiatės pasiekę tokių rezultatų? Kas gali padėti pasiekti dar geresnių rezultatų? Kas labiausiai trukdo mesti svorį? Svarbu prisiminti, jog žmonėms, kurie nori sumažinti svorį, svarbu pasitikėti savo galimybėmis palaikyti trokštamą elgesį net tada, kai susidurs su įvairiomis kliūtimis pvz. Tačiau vien pasitikėti savo jėgomis nepakanka, svarbu nuosekliai laikytis nustatytos lieknėjimo programos.

Linkiu jums tikėti ir pasitikėti savo jėgomis ir drąsiai siekti savo išsikeltų tikslų.

Svarbi informacija